MS Windows
briani 27239
w2k og matrixprinter
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 25-05-02 09:23

Hej

Jeg har tilsluttet en star lc 10 matrixprinter til min windows 2000
(Dvs. den er tilsluttet som en delt printer, fysisk sidder printeren på
en anden maskine).

Jeg skal udskrive etiketter i endeløse baner på den. Det bruger jeg MS
Access til. Men for at få det til at gå op, så skal jeg sætte
papirstørrelsen til samme størrelse som en enkelt etiket....

- men det kan jeg ikke! Driveren understøtter _kun_ a4, b5, legal og
letter.

Så hvad dælen gør jeg nu?

Jeg har ledt på google.com efter en anden driver til 2indows 2000, men
det kan jeg ikek finde

http://www.gartneriet.dk

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-05-02 03:01

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> wrote in message

> [...]
> Access til. Men for at få det til at gå op, så skal jeg sætte
> papirstørrelsen til samme størrelse som en enkelt etiket....

Det er jo nok mere et Office-spørgsmål, men brug f.eks. Word til
at hente data i din Access-base og organisere etiketterne på en
A4-side.

Niels

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-06-02 21:29

On Mon, 27 May 2002 04:00:45 +0200, Niels P Sønderskov
<npsonder@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Det er jo nok mere et Office-spørgsmål, men brug f.eks. Word til
>at hente data i din Access-base og organisere etiketterne på en

Det skal jo netop _ikke_ sættes op på en a4 side. Det skal sættes op på
en side som er 1,91 x 14 cm. Men printerdriveren arbejder kun med nogle
fastsatte sidestørrelser, f.eks a4, a5, legal, letter oa. På windows 98
kunne man altid vælge Brugerdefineret størrelse, det kan man aldrig her
på min windows 2000.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 07-06-02 23:09

Niels P Sønderskov skrev:

> Det er jo nok mere et Office-spørgsmål, men brug f.eks. Word til
> at hente data i din Access-base og organisere etiketterne på en
> A4-side.

Du kan bruge Words funktion Brevfletning, med Access som datakilde. Som
papirformat/printer er der mulighed for at vælge netop matrixprinter
(=endeløse baner)

--
Mvh.
LarsK