Et tip, Kelly Kettle
Fra : Per Herholdt

Dato : 24-05-02 22:59

Hej
Jeg har lige fået en Kelly Kettle importeret fra Irland. Det er bare noget
der virker.... meget nemmere ende et stormkøkken til at varme vand i. Se
artiklen: Den venlige vulkan på NetKokken under Pot og pande.
Bare lige for at komme det i forkøbet; jeg har hverken aktier i Net Kokken
eller Kelly Kettle, synes bare den er alle tiders.

--
MVH Per

To start press any key --- where is the any key??

Fra : Brian

Dato : 24-05-02 23:52

"Per Herholdt" <per.herholdt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bare lige for at komme det i forkøbet; jeg har hverken aktier i Net Kokken
> eller Kelly Kettle, synes bare den er alle tiders.
SNIP

Øhh.. hvor, jeg kan ikke finde omtalte på den pågældende side.

Brian

Fra : Per Herholdt

Dato : 25-05-02 00:58

--
> Øhh.. hvor, jeg kan ikke finde omtalte på den pågældende side.
>
> Brian

Den er der godt nok, måske har du ledt på Net Krogen, det er på Net Kokken -
Pot og Pande, rul lidt ned og vupti

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 25-05-02 09:30

> Den er der godt nok, måske har du ledt på Net Krogen, det er på Net
Kokken -
> Pot og Pande, rul lidt ned og vupti
>
> MVH Per

Jeg kunne heller ikke finde den da jeg ledte på www.netkokken.dk.
Nu har jeg så fundet ud af at Net Kokken også er et menupunkt på
www.netnatur.dk.

KP

Fra : Ole Mose

Dato : 25-05-02 09:42

Det er vel dette link alle taler om?
http://www.netnatur.dk/bruger/side_vis.pl?site=netnatur&omraade=Netkokken/Po
t%20og%20pande/Arkiv/&side=Den%20venlige%20vulkan&state=side_bruger_vis
Med venlig hilsen

Ole

www.fisketips.dk Dialog krydret med konkurrence.

Fra : -- kent --

Dato : 25-05-02 00:16

On Fri, 24 May 2002 23:59:15 +0200 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Per
Herholdt wrote:

> [...]
>Bare lige for at komme det i forkøbet; jeg har hverken aktier i Net Kokken
>eller Kelly Kettle, synes bare den er alle tiders.

En Kelly Kettle kan man använda för att koka upp vatten i. Du kan inte laga
mat i den. Visserligen kan man köpa en tillsats med stekpanna och sådant,
men det är så ineffektivt att det inte kan användas.

En Kelly Kettle är INTE ett praktiskt användbart alternativ till ett
riktigt campingkök.

Fra : Per Herholdt

Dato : 25-05-02 01:07

--
> En Kelly Kettle är INTE ett praktiskt användbart alternativ till ett
> riktigt campingkök.

På endagsture hvor der bare skal koges vand til kaffe og te er den altså
rigtig god, og som jeg skrev "til at varme vand i", du har ret men hensyn
til madlavning.

Fra : Brian

Dato : 25-05-02 10:47

Den ser meget fiks ud, og fungerer fomodentlig også rigtig godt, men hvad nu
hvis man opholder sig steder, hvor der ikke lige er adgang til det rette
brændsel, jeg kan forstå at den "kører" træ o.lign.

jeg beklager meget men jeg holder mig til min gode gamle trangia, den kan
også uden ekstra tilbehør stege en friskfanget fisk

mvh
Brian