MS Windows
briani 27239
Vis også filerne i undermapperne.
Fra : Martin Persson

Dato : 24-05-02 20:38

Hej.
Jeg leder efter et program der funker ligesom Windows Explorer (drag-drop,
copy, paste, delete, move) men kan mixe indholdet af undermapperne fra en
bestem mappe, sådan så man kan se alle filerne fra undermapperne i den samme
box.

Er der nogen der kender til sådan et program evt adon til Window Explorer?

På forhånd tak
Martin Persson

Fra : Thomas Krog

Dato : 24-05-02 23:48

Søgefunktionen i windows kan vise det hele i et vindue samt udføre alle de
handlinger ønsker (drag-drop,copy, paste, delete, move)

Fra : Martin Persson

Dato : 25-05-02 09:38

"Thomas Krog" <rick@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> Søgefunktionen i windows kan vise det hele i et vindue samt udføre alle de
> handlinger ønsker (drag-drop,copy, paste, delete, move)

Ja det ved jeg, men det er stadig smartere hvis det virkede som jeg har
beskrevet. Da jeg ikke selv kan programmere kan jeg jo blive nødt til at
bruge denne løsning.

Martin Persson