MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Andre Computere, Hvor blev den af.?
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-05-02 20:07

Hejsa..

Af en eller anden årsag har jeg ikke ikonet "Andre Computere" på mit
skrivebord..

Jeg ved ikke om det har været der, for jeg har lige fået en bærbar i dag
hvor jeg så at ikonet ikke var der, da jeg ville browse lidt på mit
netværk.. :-/

Meeen hvad kan årsagen være til at det ikke er der.??
Printer og fil deling osv er slået til i Netværk i Kontrolpanelet..
Jeg har også prøvet at slette mit netværkskort og ligge det ind igen, det er
iøvrigt et PCIMA kort..

Help me freinds..

Henrik...

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 25-05-02 08:20

"Henrik Sørensen" <snurredk{REMOVE THIS}@phreaker.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Printer og fil deling osv er slået til i Netværk i Kontrolpanelet..
> Jeg har også prøvet at slette mit netværkskort og ligge det ind igen, det

Er der virkelig ingen der ved det.?
Eller er den rigtige NG dk.edb.netvaerk.??

Vh. Henrik..

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 25-05-02 08:52

Henrik Sørensen wrote:

> Er der virkelig ingen der ved det.?
> Eller er den rigtige NG dk.edb.netvaerk.??

Der kan sagtens være nogen der ved det, men de har måske lavet noget mellem
fredag aften kl. 21.07 og lørdag morgen kl. 9.19.

Det lyder umiddelbart som om skrivebordet er blevet ændret i f.eks.
Powertoys eller noget andet tweak-værktøj, men når du ikke ved om ikonet har
været der er det kun et skud.
Har du adgang til Andre Computere fra f.eks. stifinder?

vh
Peter

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 25-05-02 16:01

"Peter Hindsgaul" <hindsgaul@tdcspaceremove.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
har
> været der er det kun et skud.
> Har du adgang til Andre Computere fra f.eks. stifinder?

Ehm, nej det har jeg ikke..

Men når jeg går i Start --> Kør og skriver \\(min-computer kommer jeg ind på
min egen
pc, når jeg så går to "trin" op er jeg i Andre Computere.. Mystisk.. :-/

BTW. så kører jeg Win98 Second ed på en bærbar IBM Thinkpad..

Vh. Henrik

Fra : Simon Kamber

Dato : 26-05-02 15:12

On Fri, 24 May 2002 21:07:08 +0200, "Henrik Sørensen" <snurredk{REMOVE
THIS}@phreaker.net> wrote:

>Af en eller anden årsag har jeg ikke ikonet "Andre Computere" på mit
>skrivebord..
Hvilket styresystem?
I xp kan netværkssteder(som andre computere hedder i XP og ME) fås
frem ved at: højreklikke på skrivetbordet og vælge egenskaber, gå ind
under skrivebord, ind i tilpas og endelig sætte hak i netværkssteder.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 26-05-02 15:28

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket styresystem?

Det er Win98 Sec. på en IBM Thinkpad..

Henrik...

Fra : Simon Kamber

Dato : 26-05-02 21:24

On Sun, 26 May 2002 16:28:13 +0200, "Henrik Sørensen" <snurredk{REMOVE
THIS}@phreaker.net> wrote:

>Det er Win98 Sec. på en IBM Thinkpad..
Ok, så er jeg blank:(

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 27-05-02 06:17

> Ok, så er jeg blank:(

Problemet er fikset med at Tweak prog...

Vh. Henrik...