That boy needs therapy
Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 24-05-02 19:57

Nogen, der kender et nummer, der kørte forholdsvis tit på P3 for nogle
måneder siden (ca.) og som man en sjælden gang stadig hører:

Jeg ved ikke helt hvilken kategori jeg skal putte det i, men der er
noget western-agtigt over det. Altså ikke country-musik, men en
remix-agtigt pop-ting, hvor en del samples (muligvis fra gamle
westernfilm) kører ind over -- én af dem lyder "That boy needs therapy".

Hvad er titel, kunstner og evt. remixer (?) for dette nummer?

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-02 20:16
Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 24-05-02 20:24

Thomas Pryds Lauritsen wrote:
[snip]
> Hvad er titel, kunstner og evt. remixer (?) for dette nummer?

Hmm.. jeg tror faktisk jeg selv har fundet det:
http://www.tucktop20.co.uk/ava.html

Thomas

Fra : Thomas HJ

Dato : 25-05-02 09:59

On Fri, 24 May 2002 20:56:37 +0200, Thomas Pryds Lauritsen wrote:

> [...]
> westernfilm) kører ind over -- én af dem lyder "That boy needs therapy".
>
> Hvad er titel, kunstner og evt. remixer (?) for dette nummer?

Avalanches - Frontier Psychiatrist
Og det er btw et fedt nummer!
/ Thomas