Spørsmål til Ericsson T65s bruger
Fra : Anders Iversen

Dato : 24-05-02 19:14

Kan man ikke overføre billeder via et datakabel til telefon.
Hvilket program kan jeg bruge.
Er blevet så træt af at tegne selv.

PS: Kan man ikke sætte den på tastelås

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 24-05-02 21:32

"Anders Iversen" <iversen@nypost.dk> wrote in message
> Kan man ikke overføre billeder via et datakabel til telefon.

Aner det ikke, men jeg skal have et datakabel i morgen, så hvis ingen kommer
mig i forkøbet, kan jeg finde ud af det der :)

> PS: Kan man ikke sætte den på tastelås

Jo, hold C nede.

Carsten Sørensen

Fra : Anders Iversen

Dato : 24-05-02 22:09

Tak ´for svaret på tastelås.
Jeg har nemlig et datakabel fra en T28 derhjemme.
Det kunne være fedt med et andet billede

Fra : HB Nielsen

Dato : 24-05-02 22:46

Jo du kan saktens overføre billeder via datakabel. Softwaren kan downloades
på sony-ericsson's hjemmeside
(http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start) under suport - software.

MVH
hb

Fra : Allan D. Pedersen

Dato : 24-05-02 20:28

Jo det kan man godt...
Programmet er gratis og kan hentes fra Sonyericssons.com hjemmeside...