Mangler codec
Fra : Per K

Dato : 24-05-02 18:48

Jeg har hentet nogle AVI film klip ned og har opdaget at der er blevet brugt
et codec
fra en producent som overhovedet ikke har eksistens mere.
Det er noget der hedder VDO som skal bruges, men lige den er selvfølgekig
ikke tilgængelig da www.vdo.net er lukket og slukket.
Jeg har også prøvet en site der hedder Codec Central, men de linker blot
til selv samme lukkede firma.
Kender en af jer et sted jeg kan få fat i det pågældende AVI codec ?

Venligst Per

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-05-02 10:45

"Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til selv samme lukkede firma.
> Kender en af jer et sted jeg kan få fat i det pågældende AVI codec ?

Prøv at find Nimo Codec Pack, måske virker den..

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Per K

Dato : 25-05-02 10:51

"Anders Houmark" <alfaman@mobFJERNDETTEilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> brugt
>
> Prøv at find Nimo Codec Pack, måske virker den..
>

> --
> Mvh Anders Houmark

Er indstaleret, men codecet findes ikke i pakken fra ham.

Venligst er

Fra : Fenris

Dato : 25-05-02 10:58

Per K <persen1@NONOyahoo.dk> er blandt andet berygtet for i
news:aclu7s$1f1m$1@news.cybercity.dk at have ytret:

http://dosan.skku.ac.kr/~vaio/down.htm

http://dosan.skku.ac.kr/~vaio/AV/VDOCode.zip

--
Thomas Hejl Pilgaard | Fenris{indsæt selv snabel-a her!}mail.tele.dk
Kollegievej 7 - 35 | ---------------------------------------------

Fra : Per K

Dato : 25-05-02 17:54

> http://dosan.skku.ac.kr/~vaio/down.htm
>
> http://dosan.skku.ac.kr/~vaio/AV/VDOCode.zip
>
> --
Jeg har lige prøvet at indstalere det VDO codec, men stadig intet.
Ingen af de afspillere jeg har vil snuppe den.
Selv ikke et forsøg på at lave den om med TMPGEnc vil.
ØV.

Per

Fra : Fenris

Dato : 26-05-02 13:46

Per K <persen1@NONOyahoo.dk> er blandt andet berygtet for i
news:acoffv$1h02$1@news.cybercity.dk at have ytret:

> Jeg har lige prøvet at indstalere det VDO codec, men stadig intet.
> Ingen af de afspillere jeg har vil snuppe den.
> Selv ikke et forsøg på at lave den om med TMPGEnc vil.
> ØV.

http://online.ksu.edu/support/tegrity/download.html

Eller prøv at hente VDOLive Player v3.02 her:

http://makeashorterlink.com/?E346620F

--
Thomas Hejl Pilgaard | <mailto:Fenris@DeathsDoor.com>=-=<ICQ#: 23729247>
Kollegievej 7 - 35 | -------------------------------------------------

Fra : Per K

Dato : 26-05-02 21:05

"Fenris" <fenris@deathsdoor.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://online.ksu.edu/support/tegrity/download.html
>
> Eller prøv at hente VDOLive Player v3.02 her:

VDO afspilleren fandt jeg tidligere på dagen igennem Google, men den ville
heller ikke.
Den kom kun med: Unsuported file format, da den kun kan gendkende filer der
ender med .vdo og ikke .avi
Codecet du desuden har linket til er hentet og jeg vil prøve at bruge det
imorgen
da jeg lige er ved at hente fra Æslet.
Så jeg vil lige komme med en tilbage melding imorgen om det virkede.
Underligt at nogen bruger er forlængst udgået codec til video filer stadig
væk.

Venligst Per

Fra : Fenris

Dato : 27-05-02 15:59

Per K <persen1@NONOyahoo.dk> er blandt andet berygtet for i
news:acrf1n$2sv1$1@news.cybercity.dk at have ytret:

> [...]
> Så jeg vil lige komme med en tilbage melding imorgen om det virkede.
> Underligt at nogen bruger er forlængst udgået codec til video filer stadig

Tjaeh...
Har du i øvrigt prøvet lige at omdøbe .avi-filen til *.vdo ?

Fra : Per K

Dato : 27-05-02 21:28

> Tjaeh...
> Har du i øvrigt prøvet lige at omdøbe .avi-filen til *.vdo ?

Den strø tanke faldt mig også, men stadig intet.
Men jeg har også helt opgivet det video klip og linken til siten smidt af. h
til. Så holder jeg mig hellere til det mpeg og DivX man kender.
Jeg tror simpelhen at det er kreatoren der har knoldet i det og ikke har
tjekket om
det overhovedet kunne afspilles inden han smed det ud på nettet.
I hans message board så jeg også en del brokke breve over filerne som han
ikke havde
lyst til at svare på, de blev koldt ignoreret.
Så det er opgivet.
Ellers tak for hjælpen til forsøget på at knække den avi fil.

Venligst Per

Fra : Kasper Bang

Dato : 29-05-02 14:55

Hvis du ikke har givet helt op endnu, så gjorde denne patch engang
underværker for mig: http://smr.chesserx.com/downloads/smr_patch.zip

MVH/Kasper

Fra : Per K

Dato : 29-05-02 15:38

"Kasper Bang" <johnnyhefty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du ikke har givet helt op endnu, så gjorde denne patch engang
> underværker for mig: http://smr.chesserx.com/downloads/smr_patch.zip
>
> MVH/Kasper

Jeg kender godt patchen, men den ville intet gøre for mig.
For jeg fandt også en site hvor der var et program man kunne arbejder med
at lave filerne om, men det VDO dominerede også det program, så udgangs
produktet var det samme som det første.
Så den 15Mb video fil er blevet slettet igår, underligt at nogen vil bruge
et forlængst
udgået codec til at lave video filer med.

Venligst Per