MS Windows
briani 27239
Sikker fjernelse af hardware i XP
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 24-05-02 15:52

Ja dav.

Jeg har købt et nyt lydkort, det er USB.

Nu har jeg fået et overflødig ikon nede ved uret der hedder:

Sikker fjernelse af hardware

Det er da træls at glo på, kan dette ikon ikke fjernes.

Jeg har søgt på Google "Sikker fjernelse af hardware"

Dette gav ikke noget brugbart resultat, jeg har søgt på Microsoft's.

Jeg har søgt i programmet TweakUI for Windows XP.

Findes der en måde at fjerne dette ikon i proceslinjen på ???

Jeg har XP pro. DK.

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Richard Thune

Dato : 26-05-02 08:37

"Hans Nikolajsen" <hn2test@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse
> Ja dav.
>
> Jeg har købt et nyt lydkort, det er USB.
>
> Nu har jeg fået et overflødig ikon nede ved uret der
hedder:

> Sikker fjernelse af hardware
klip
Virker lydkortet?
Jeg har oplevet ikonen sikker fjernelse af hardware i
Win2000 når jeg tilsluttede mit camera som der ikke var
drivere til i Win2000 men ikke i forbindelse med ting
som der var drivere til.
Richard Thune

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 26-05-02 14:41

> klip
> Virker lydkortet?

Ja, der er en god lyd i sådan et Creative Extigy!

> Jeg har oplevet ikonen sikker fjernelse af hardware i
> Win2000 når jeg tilsluttede mit camera som der ikke var
> drivere til i Win2000 men ikke i forbindelse med ting
> som der var drivere til.

Jeg tror ikke det har noget med driver at gøre, det er bare en overflødig
oplysning som XP giver.
Det er jo ikke normalt at man fjerner sit lydkort.

Når det gælder kamera, kortlæser osv. så er ikonet på sin plads, men ikke
til et lydkort.

Jeg mener at det burde kunne deaktiveres, alt efter hvilken enhed der er
tale om!

Fra : Richard Thune

Dato : 27-05-02 08:42

> Jeg mener at det burde kunne deaktiveres, alt efter
hvilken enhed der er
> tale om!
Kan i så fald ikke rigtig hjælpe, har ikke selv oplevet
den i Xp og jeg har kamera, scanner og 2 printere
tilsluttet via usb .
Richard Thune