Updatering (hot flash) af bios til AV7333 ~
Fra : Morten Fjendbo

Dato : 24-05-02 15:38

Jeg har et problem jeg håber der er en der kan hjælpe mig med.
Da min computer gik ned under en bios update, kan den ikke boote mere.
Så hvis du kan hjælpe mig med at flashe min "døde" bios chip,eller ved hvor
hvem jeg kan kontakte, vil jeg blive meget glad. (prisen finder vi ud af)
Jeg bor i 8410 Rønde.

Mvh Morten Fjendbo
tlf: 98212325 / 23394504
mf@*nospam*dialog.dk

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 24-05-02 16:11

Find Nils Emil P. Larsen i dk.marked.privat.edb, han plejer at kunne flashe.

Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk

Husk at fjerne "FJERN" ved reply!

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 25-05-02 10:55

Har snakket med ham.. han er desværre ikke udstyr til den slaks bios..

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 25-05-02 19:05

Morten Fjendbo wrote:
> Har snakket med ham.. han er desværre ikke udstyr til den slaks bios..

Hvilken slags er det da?

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 26-05-02 18:38

Det var ærligt for dig har selv prøvet det med asus A7V266.
Derfor ved jeg dette her virker : Gå ned til din edb forhandler og spørg om
han kan låne dig flash chippen. Tag den forsigtig ud af forretningens MB,
der hjemme tager du igen forsigtig din egen bios chip ud og sætter den ny i
tænder din PC og lad den være tænd mens du skifter chipen ud, nu sidder den
chip i dit mb som ikke virkede før. Prøv at flashe den igen. Brug aflash.exe
og kør bios ver 107 tryk esc afbryd din PC tænd den igen og vola.
Venligst Glenn