Et par perler
Fra : Per Kristensen

Dato : 24-05-02 15:08

Til dem der, som jeg elsker en god rørende film hvor en god historie og
karakterer prioriteres højest, så se "Life as a House" og Red Violin".

Fra : Duggi

Dato : 25-05-02 00:06

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> Til dem der, som jeg elsker en god rørende film hvor en god historie og
> karakterer prioriteres højest, så se "Life as a House" og Red Violin".

Eller se filmene "Carrington" (http://us.imdb.com/Title?0112637) (bedste
film jeg nogensinde har set - lige oppe at ringe sammen med fra hjertet til
hånden, som ellers er en helt anden genre), "End of the affair", "the five
senses" og "beyound the clouds" også meeeget gode film. En god men også hård
film er også "The war zone" (http://us.imdb.com/Title?0141974).

/Klaus

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-05-02 14:09

On Sat, 25 May 2002 01:06:11 +0200, "Duggi" <NoM@il.com> wrote:

> [...]
>senses" og "beyound the clouds" også meeeget gode film. En god men også hård

The war zone, er _så_ fed!!

Morten
morten@bowman.dk