MS Windows
briani 27239
Pop-up stopper! (Nu er det nok)
Fra : Martin K

Dato : 24-05-02 15:35

Hej Gruppe

Kort spørgsmål:
Jeg er ved at gå til over alle disse popup-reklamer der farer rundt omkring
på nettet. Er der nogle der kender noget god og effektivt software (helst
freeware), der forhindre alle disse vinduer?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Casper

Dato : 24-05-02 15:52

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på nettet. Er der nogle der kender noget god og effektivt software (helst
> freeware), der forhindre alle disse vinduer?

Casper

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 24-05-02 15:40

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> posting:

F12 | 'Afvis pop-op-vinduer' (http://opera.com)

--
0100010001100101011101000111010001100101001000000110010101110010
0010000001100101011011100010000001110011011010010110011101101110

Fra : Gevaldi

Dato : 24-05-02 15:47

> [...]
(helst
> freeware), der forhindre alle disse vinduer?

Og vi andre er ved at få spat over
dem som ikke kan finde ud af selv
at lave en søgning på www.google.com

--
/Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Fra : Casper

Dato : 24-05-02 15:51

"Gevaldi" <georg_valdiREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Slap da lige af Gevaldi.

Fra : Gevaldi

Dato : 24-05-02 15:54

"Casper" <grevslick@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Slap da lige af Gevaldi.

Det var ment som en opfølgning på
"Martin K" egen frustration over at
det er irriterende:)

Fra : Karen

Dato : 24-05-02 16:14

On Fri, 24 May 2002 16:47:11 +0200, "Gevaldi"
<georg_valdiREMOVE@hotmail.com> wrote:

>Og vi andre er ved at få spat over
>dem som ikke kan finde ud af selv
>at lave en søgning på www.google.com

Så kunne vi jo ligeså godt nedlægge nyhedsgrupper efterhånden som de
fleste svar ligger gemt på google web og groups.

Man kunne jo også bare lade være med at læse de tråde, hvor emnet var
af en sådan karakter at man kunne regne ud at det spørgsmål har man
set 40 gange før..

Jeg bruger Pop-Up Stopper fra Panicware, den findes både i freeware og
i betal-version..

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Klitgaard

Dato : 25-05-02 12:51

"Gevaldi" <georg_valdiREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og vi andre er ved at få spat over
> dem som ikke kan finde ud af selv
> at lave en søgning på www.google.com

Hvorfor er du altid så sur? Smut da ned efter en spand lykkepiller.

--
....Klitgaard

Fra : Peter Jensen

Dato : 24-05-02 16:44

"Martin K" scribbled:

> [...]
> omkring på nettet. Er der nogle der kender noget god og effektivt
> software (helst freeware), der forhindre alle disse vinduer?

WebWasher kan gøre det. Den fjerner desuden reklamebilleder og de nye
(meget trælse) flash reklamer, der stjæler skærmen.

Den er gratis til personligt brug, og kan findes på
http://www.webwasher.de/
--
PeKaJe

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-05-02 23:19

Fri, 24 May 2002 16:34:46 +0200, "Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com>
wrote:

>Jeg er ved at gå til over alle disse popup-reklamer der farer rundt omkring
>på nettet. Er der nogle der kender noget god og effektivt software (helst
>freeware), der forhindre alle disse vinduer?

Opera. Der kan du lynhurtigt skifte mellem acceptér og afvis pop-ups,
alt efter, hvor du bevæger dig.

pl

Fra : Per Herholdt

Dato : 25-05-02 12:41

--
> Opera. Der kan du lynhurtigt skifte mellem acceptér og afvis pop-ups,
> alt efter, hvor du bevæger dig.
>
> pl

Er det i den giatis version?
Jeg kørte med freeware fra Panicware og den virkede fint, men har nu købt
den fulde version med en værktøjslinie hvor det er nemt at afvise/acceptere
poups og gemme indstillingen for de forskellige sites. nogen af de sites jeg
bruger behøver opups, feks. Netnatur debat. (pris ca.150kr)

MVH Per

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 25-05-02 16:38

"Per Herholdt" <per.herholdt@tdcadsl.dk> posting:

>Er det i den giatis version?

Ja. Eneste forskel, næsten, er om der er reklamebanner eller ej.

Fra : Martin K

Dato : 26-05-02 15:26

Jeg takker for alle svar, efter en del tests, fandt jeg ud af at den gratis
version af popupstopper fra panicware, passer fint til mit behov...

--
Martin K

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 27-05-02 20:05

Hej,

Prøv Proxomitron. Freeware og virker fint.

http://www.computercops.biz

Grab it from the downloads section, but also get support from the
Proxomitron moderators in the Forums. The author is one of those
mods.

mvh Søren

Søren H. Sørensen, Viborg