G T A 3 Hvordan skyder man ud af bilen ???~
Fra : Kristian

Dato : 24-05-02 14:49

Har UZien fremme men kan bare ikke få det til at lade sig gøre hvordan ??'

En lille guide please

falk-petersen@REMOVETHISadslhome.dk

Fra : tmv

Dato : 24-05-02 15:17

"Kristian" <falk-petersen@REMOVETHISadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Har UZien fremme men kan bare ikke få det til at lade sig gøre hvordan ??'
>
> En lille guide please
>
> falk-petersen@REMOVETHISadslhome.dk

Mens du er i bilen kigger du til siderne med Q og E (dem jeg lige kan huske,
der er sikkert flere muligheder) og skyder!
Du kan ikke skyde ligeud, kun til højre og venste!

Tmv

Fra : Kristian

Dato : 25-05-02 10:39

Tak !

Der fik politiet lige noget mere at tænke over.

Fra : Jens S

Dato : 28-05-02 21:11

> Der fik politiet lige noget mere at tænke over.

Jens