MS Windows
briani 27239
problemer med GTA III og Win XP
Fra : Christian Ottosen

Dato : 24-05-02 14:54

Hej
Når jeg skal spiille mit GTA III på min pc med win XP så har jeg følgende
problem: alle knapper er uden tekst og der er små grafikfejl (når blodet
kommer ud kommer det i firkanter!!)
Jeg har tjekket at jeg kører DirectX 8.1, jeg har et Geforce4 MMX 440 med 64
mb ram, kører med skærmopløsning 1024X768j og 32 Bit.
Er der nogen der har forslag til hvad det er der går galt???

mange hilsner
Christian

Fra : J.B.L & B.F

Dato : 24-05-02 15:39

hejsa..

har selv et Diamond Viper V700 med 32 Mb, og har ikke nogen problemmer med
grafik, ikke andet at det er ikke hurtigt nok til at kører denne fed grafik.

Men jeg har set problemmet på en kammerat`s pc, og han har også et G-Force
MX 400.. og det er genaralt de kort der ikke kører ordenligt til dette spil
desværre for dem der har sådan et..

han har også prøvet at opd divs filer som der står rundt omkring at man skal
gøre, men det hjælper ikke noget..

Jeg har opd de filer til mit kort, og det køre fint også i Intron uden
tværet grafik, men det skal have et kort med min 64 Mb for at det kører
godt.

Håber det kan hjælper lidt ...

MVh
Dawebman

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-05-02 18:28

Fri, 24 May 2002 15:54:19 +0200, skrev "Christian Ottosen"
<info@c-o.dk>:

>Når jeg skal spiille mit GTA III på min pc med win XP så har jeg følgende
>problem: alle knapper er uden tekst og der er små grafikfejl (når blodet
>kommer ud kommer det i firkanter!!)

Kør en Windowsupdate eller hent patch

<http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/DA/Q306676_WXP_SP1_x86_DAN.exe>

eller hvis engelsk XP