Har Telia nedlagt kundeservice?
Fra : John Haugaard

Dato : 24-05-02 13:15

Hej, gruppe!

Nu har jeg flere gange prøvet at kontakte Telia med et problem via deres
web-site, men får ingen svar.

Sagen er den, at jeg havde abonnement hos TelePassport, som nu er overtaget
af Telia, og i den anledning fik jeg tilsendt et nyt kort, som
tilsyneladende er komplet ubrugeligt, da jeg får beskeden "indsæt korrekt
kort", når jeg indtaster den medfølgende pin-kode.
Det kan gøre mig rigtig godt gal i skralden, når man betaler for et
produkt, der ikke virker, og supporten skider højt og flot på alle
henvendelser.

Hilsen en harmdirrnde

John Haugaard

Fra : Jesper KA

Dato : 24-05-02 14:10

"John Haugaard" <howie@apost.btele.cdk> wrote in message
> Hej, gruppe!
>
> Nu har jeg flere gange prøvet at kontakte Telia med et problem via deres
> web-site, men får ingen svar.

Det er ikke bedre via telefonen ... jeg har her fra kontoret i 2 dage ladet
telefonen stå og
spille pop hits på 80101010 for at få atvide hvor fanden de erhversv
abbonementer
vi bestilte til mobilerne for snart 1 1/2 månede siden bliver af men ...

" Der er ingen ledige medarbejdere "

Det skal dog siges at musikken er ok og lyder er ikke engang urimelig på en
Beocom.

Regards

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-05-02 15:00

"Jesper KA" <news@arning.dk> wrote in

> [...]
> erhversv abbonementer
> vi bestilte til mobilerne for snart 1 1/2 månede siden bliver

Du har ikke overvejet et andet teleselskab ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Michael Jensen

Dato : 24-05-02 15:04

"Jesper KA" <news@arning.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> abbonementer
> vi bestilte til mobilerne for snart 1 1/2 månede siden bliver af men ...

Som erhverskunde skal du ikke ringe til 80101010, men til nedenstående:

Telefonnumre og Fax for Telias Erhvervskunder

Nedenfor finder du telefonnumre til Telias
Kundeservice for Erhvervskunder.
Telia ErhvervsKundeCenter
Telefonnummer: 88 30 40 00
Telefax: 88 31 54 56
Åbningstider: 08:00-22:00 alle ugens dage

Fakturaservice

Fra : Jesper KA

Dato : 24-05-02 15:23

"Michael Jensen" <michael@freeFJERNDETTEzz.dk> wrote in message

> Som erhverskunde skal du ikke ringe til 80101010, men til nedenstående:

Tak for tippet .. det ændrer desværre ikke noget på manglen af ledige
medarbejdere ..

Regards

Fra : Michael Jensen

Dato : 24-05-02 17:32

> Tak for tippet .. det ændrer desværre ikke noget på manglen af ledige
> medarbejdere ..

Okey det er da ærgeligt. Det skulle ellers være en anden afdeling som ikke
er sammenkørt med 80101010, men som udelukkende beskæftiger sig med
Erhverskunder.

Fra : HB Nielsen

Dato : 25-05-02 00:08

Mon telia har nogle medarbejder

Fra : Jesper KA

Dato : 27-05-02 09:47

> Som erhverskunde skal du ikke ringe til 80101010, men til nedenstående:

Så skete det .. jeg kom igennem .. mange tak for tippet !

Regards

Fra : Hans Pedersen

Dato : 24-05-02 23:36

On Fri, 24 May 2002 14:15:27 +0200, "John Haugaard"
<howie@apost.btele.cdk> wrote:

>Hilsen en harmdirrnde

Oh yes! Been there, done that. Tror efterhånden Telia er det mest
udskældte teleselskab i Danmark. Jeg var også kort i kløerne på dem
for et par år siden, hvor jeg også har lyttet til Fast Love med George
Michael i deres mere end en time mere end en gang.

Sjovt nok kommer jeg altid igennem til TDC. Det hvadenten det er
Opasia, Zillion eller noget tredje. Der er de altså rigtig godt med!

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : JensB

Dato : 25-05-02 14:43

HEHE...

Der har lige været en test af kundeservice i bladet Mobil.

De har tidligere testet den telefoniske kundeservice, ved at ringe op til de
forskellige udbydere et par gange, og stille nogle spørgsmål, men denne gang
havde de valgt at teste kundeservicen via mail. De havde sendt spørgsmålene
2 gange til hver udbydere.

Resultatet blev at Telia lå som en klar taber, da de slet ikke svare på de
to mails!!!

Så du er ikke den eneste der ikke kan komme i kontakt med dem

Jens

Fra : Jonas Smith

Dato : 25-05-02 15:50

Jeg kan afkræfte teorien om at Telia ikke har nogen kundeservice.
Venter man i et nærmest geologisk tidsforløb kommer man igennem til en
vrissen mand, der nægter at gøre noget ved ens sag og til sidst lægger på.
Jeg har været fastnetkunde hos dem længe uden problemer - men med sådan en
opførsel er jeg over alle bjerge hurtigere end de kan nå at sige "Der er
ingen ledige...".

I vrede,
- Jonas Smith

Fra : Steen B

Dato : 25-05-02 18:57

On Sat, 25 May 2002 16:50:11 +0200, "Jonas Smith"
<jsmith@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>opførsel er jeg over alle bjerge hurtigere end de kan nå at sige "Der er

Jeg har også talt med dem i dag!
Da jeg brokkede mig over den besværlige kontakt til dem, sagde damen
gu' hjælpe mig at jeg bare skal vente en uges tid efter regningerne er
sendt ud, så skulle det ikke være så svært at komme igennem.

må være det de kalder service hos telia
/Steen

ekskunde hos telia hurtigst muligt!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-05-02 21:56

Steen B <steen-b@mail.tele.dk> wrote in

> ekskunde hos telia hurtigst muligt!

Tror du selv på det ? - du skal jo ha fat i dem for at opsige dit
abonnement ;)

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-05-02 18:50

> tilsyneladende er komplet ubrugeligt, da jeg får beskeden "indsæt korrekt
> kort", når jeg indtaster den medfølgende pin-kode.

Hvilket svjv. betyder at din telefon er operatørlåst til et andet selskab (TPP)
- og lige dét er vel ikke Telias skyld??

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil....!