Billigste måde....?
Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 24-05-02 11:54

Fra : Dingo

Dato : 24-05-02 12:02

"Finn Hybjerg Hansen" <fhh@kom.auc.dk> wrote in message
news:Pine.GSO.4.33.0205241232090.6087-100000@tatra.kom.auc.dk...
> Hej
>
> Et eksempel:
>
> En Nokia 3310 koster u.abb. ca. 1200,-
>
> Kan man i stedet for bestille en 3310 m. Telia Choice abb. hos Telekæden,
> og desuden bestille et Telmore abb. og sætte sit Telmore SIM-kort i
> [...]

Du sparer da mere end det! Træk lige 199kr. fra de 738kr. Du kan jo inge for
199kr. Ved køb af en uden abonnement skal du også ofre penge på taletid,
(lad os sige; 1200 for tlf, plus taletid for 199kr. hvis det kunne lade sig
gøre, ved det ikke.)

Så bliver det 1399.

Du sparer mere end det :)

Lærer man ikke det i skolen ? :)

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 24-05-02 12:48

Fra : Michael Petersen

Dato : 24-05-02 13:23

Finn Hybjerg Hansen <fhh@kom.auc.dk> skrev i

> Men det er nu ikke så meget de præcise tal jeg er efter her, men mere
> at
> lægge op til debat om man faktisk kan spare en del på denne måde, eller
> om det er forbundet med (for mange?) vanskeligheder at gøre det, det har
> jo et skær af "moralsk snyd" over sig
> /Finn

Det er selvfølgelig forbundet med en del bøvl ved at skulle tegne ekstra abb.
og senere skal man jo også huske at ospige det samt man skal have telefonen
låst op. Men når det er sagt er der vel ikke noget der forhindrer dig i at
udnytte at teleselskaberne nyder at tabe penge på salg af telefoner. Min
holdning er at så længe teleselskaberne vil sælge telefonerne med så meget
tilskud skulle man da være et fjols hvis man ikke udnytter det. Flere
teleselskaber har dog også fundet ud af at det ikke skaber flere kunder at
give store dyre tilskud til telefonerne.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : HC

Dato : 24-05-02 22:50

On Fri, 24 May 2002 13:48:14 +0200, Finn Hybjerg Hansen <fhh@kom.auc.dk>
wrote:

> [...]
>det er forbundet med (for mange?) vanskeligheder at gøre det, det har jo

Jeg har lige modtaget en 3310 fra telekæden.
439.- for en 3310, hvem kan sige nej til det.

Det bedst af det hele er, at den IKKE er låst
Burde vel egentligt klage, da det tydeligt står på kassen, at den er
låst til Telia i 6 mdr. men Telmore kortet er jo sat i, så hvorfor bøvle
med, at få det ud igen

Opsigelse af abn. afsendes samme dag som jeg modtager sim + nummer og så
burde det være ude af verden.

Fra : N/A

Dato : 25-05-02 10:06

Fra : HC

Dato : 25-05-02 10:06

On Sat, 25 May 2002 11:01:57 +0200, "Peter D. Jørgensen"
<pdj1974@hotDELTHISmail.com> wrote:

>"HC" <dont@nomail.com> wrote in message
>
>Øhh, det lyder da ret dyrt?
>I Brugsen koster den 299,- og i Telekæden (i deres internet shop) koster den
>99,-

Øhh, du skulle nok lige ta' og læse hele tilbudet igennem.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-05-02 17:35

Finn Hybjerg Hansen skrev:

>Så-så, rolig nu ...... men du har selvfølgelig ret i at jeg nok ikke
>skulle have taget de 199 med i total prisen, jeg tog dem kun med for at
>samle det man skulle af med for at få mobilen på nettet inden man kunne
>tale i den.

Hvis det skal gøres billigst muligt (her og nu, men absolut ikke på
sigt), så køb en taletidspakke i stedet for Telmore.

> [...]
>det er forbundet med (for mange?) vanskeligheder at gøre det, det har jo

Der er ikke mange vanskeligheder ved det (jeg kan ikke se nogle).

venligst,
Lasse Hedegaard

JP-artikel om unlocking:
http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/stud/art&art_id=3685949

Fra : jyden

Dato : 24-05-02 21:47

Spar også yderligere da mange af de telefoner(nokia3310) ikke er låst til
Telia - du kan bare stoppe dit Telmore m.m. i og kører den derud af

Fra : Gsm-unlock DK

Dato : 25-05-02 10:06

> Spar også yderligere da mange af de telefoner(nokia3310) ikke er låst til
> Telia - du kan bare stoppe dit Telmore m.m. i og kører den derud af

Øv, jeg var selv nødt til at fjerne sim låsen på mine.

Mvh..Søren
www.gsmunlock.dk