Nokia 6310i og lydkvalitet - EFR?
Fra : Nicolai

Dato : 24-05-02 11:53

Hej...

Subj. imponerede mig ikke, da jeg gik fra en 6210, hvor lyden var suveræn...

Kan nogen verificere at EFR ikke er enabled som standard?

Ellers skal jeg igang:
Enhanched Full rate codec: *3370# (EFR ON)
         #3370# (EFR OFF)

På forhånd tak...

--
Mvh.
Nicolai

To reply delete the capital letters...
http://www.cmdanmark.dk

Fra : Dan

Dato : 24-05-02 12:23

Lyden er jo helt kanon i min splinternye 6210 som jeg købte af en der
pudsigt nok hed nicolai og netop også lige havde købt en 6310i'er *no wonder
huh nicolai*

Jeg tror at EFR er std. i 6210 eftersom man ikke kan slå det fra eller
til..det er derfor lyden er så suvoren. EFR er at foretrække fremfor de 3
timers længere batt-tid der ville være.

/Dan

Fra : Nicolai

Dato : 24-05-02 12:45

> Jeg tror at EFR er std. i 6210 eftersom man ikke kan slå det fra eller
> til..det er derfor lyden er så suvoren. EFR er at foretrække fremfor de 3
> timers længere batt-tid der ville være.

Helt enig. ummidelbart lyder det MEGET bedre, og nokia siger 5% kortere batteritid - det lever jeg så med...

Jeg håber det var det der skulle til...