hvornår skal der være mellemrum?!?!
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 24-05-02 10:58

Hejsa!

Lige endnu et kort spørgsmål! Hvornår er det lige der skal være mellemrum
når man bruger "lig med" (=) i php og mysql kodning?!?! Jeg synes nogle
gange jeg ser der er mellemrum og andre gange er der ikke! eller er det
egentligt ligemeget om der er mellemrum?

På forhånd tak
Mette

OBS OBS! hjemmeside ejer!!!! vil du være sød at lave et linkt til dette
forum??
http://www.fonager.dk/forum/forum.asp?master_id=6105

Fra : Henrik Hansen

Dato : 24-05-02 10:51

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> wrote:

> [...]
> gange jeg ser der er mellemrum og andre gange er der ikke! eller er det
> egentligt ligemeget om der er mellemrum?

Det er ligemeget, men personligt bruger jeg altid med mellemrum da det
er nemmest at læse bagefter.

--
Henrik Hansen

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 24-05-02 11:30

> Det er ligemeget, men personligt bruger jeg altid med mellemrum da det
> er nemmest at læse bagefter.

Tak.. så er det nok derfor jeg ikke har kunne finde ud af hvornår man skulle
bruge mellemrum!! *G*

Mvh Mette