"vis mig hvem du er"...på engelsk...
Fra : CyPer

Dato : 24-05-02 10:19

Jeg har for første gang hørt engelske udgave af "Vis mig hvem du er"
("Show Me Who You Are") i dag....!

Da Malene vandt det danske grand-prix, skammede jeg mig lidt...jeg
synes numret er pinligt, amartøragtigt og smagsløst......det er hårde
ord, som jeg nu vil spise nogle af igen....

For den engelske version er noget bedre.....musikken er naturligvis
100% den samme, men teksten virker meget bedre på engelsk...!
Jeg kan nu med god samvittighed sætte mig ved TVet i morgen og se
Malene synge.......

Bare lige en kommentar jeg gerne ville ud med og så er disse
nyhedsgrupper jo perfekte....!

Hav det vel

Fra : Soren Bovbjerg

Dato : 24-05-02 16:56

> Da Malene vandt det danske grand-prix, skammede jeg mig lidt...jeg
> synes numret er pinligt, amartøragtigt og smagsløst......det er hårde
> ord, som jeg nu vil spise nogle af igen....

Havde det lidt på samme måde med Brølende Olsen (og egentlig også Rollo og
King... der hjalp det bare ikke at den blev oversat til engelsk . Jeg
overvejede kort at blive svensk statsborger da "Smuk som et stjerneskud"
vandt...

God grandprixaften på lørdag.

Mvh
Søren

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-05-02 17:32

On Fri, 24 May 2002 11:18:48 +0200, CyPer <dsl66515@vip.cybercity.dk>
wrote:

>For den engelske version er noget bedre

Den Dansk/Engelske version jeg hørte i Kbh. Radio i går Fredag var nu
meget sjovere,,,
Hveranden linie var Danske, og hveranden var Engelsk, ganske sjovt
fundet på, synes jeg.

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste

Fra : Mikster

Dato : 26-05-02 15:59

"CyPer" <dsl66515@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 100% den samme, men teksten virker meget bedre på engelsk...!
> Jeg kan nu med god samvittighed sætte mig ved TVet i morgen og se

Og set i bakspejlet føler du dig måske lidt dum?

Fra : KLO

Dato : 26-05-02 16:04

hehe....ja det kunne man tro....
Nej jeg synes stadig at den engelske version er bedre end den
danske....
Jeg har dog aldrig troet eller sagt, at det ville give Danmark en god
placering til det internationale grand prix....jeg synes at Danmark
levere nogle pudsige numre til Grand Prixerne for tiden...
Jeg synes også at Rollo & King var noget bæ, men dem gik det godt....