Windows2000 & WinME netværk
Fra : Jens Jensen

Dato : 08-02-01 11:17

Hej !

Er der nogen der kan give et par fif til, hvordan man får lavet et netværk
mellem windows2000 og winMe.

Jeg har på nuværende tidspunkt winMe på begge maskiner, og det virker fint,
men vil gerne installere Windows 2000 på den ene. Jeg har tidligere
installeret windows2000, men derefter kunne jeg ikke få dem sat i netværk.
Jeg kunne ikke finde den den anden pc, selvom de skulle være i samme
arbejdsgruppe. Hvordan for man lavet et netværk mellem de to, og hvordan
adskiller de os systemer sig mht. netværksopsætning. Er der eventuelt nogle
der har et par links, hvor man kan læse mere ?

Hilsen

Jens

Fra : Peter Jensen

Dato : 08-02-01 16:11

"Jens Jensen" <w@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Er der nogen der kan give et par fif til, hvordan man får lavet et netværk
> mellem windows2000 og winMe.

Det eneste specielle er at den bruger du logger
ind som i ME skal være oprettet på 2000
maskinen.

Ellers har jeg ingen problemer haft med
at sætte netværk op mellem win2000 og