Hjælp mig lige her :)
Fra : Michael

Dato : 24-05-02 08:51

Hej med jer, i det dårlige vejr :((

Jeg har lige et spørgsmål.

Nu sad jeg og læste i Ekstra Bladet, fordi jeg skriver en 1.g opgave om det,
og så så jeg at de sidste 2-3 sider er fulde af kontakt annoncer. Så jeg
prøvede at kigge på nogen af dem, og for dælen da, det er nogle underlige
ting der står der.
Så jeg kom til at tænke på, de ting de "reklamere" for der, er det ludere?
Eller er det bare nogen som man kan ringe til og side og stønne sammen med??
Jeg er ret sikker på det er en slags ludere, men jeg aner det ikke, så ret
mig venligst!
Der stod bare "2 udløsninger 400,-"! ....hvad betyder det så?

Og så lige en anden ting, jeg har set at der er blevet snakket om det før,
men jeg vil lige spørge. Hvad er en Swinger Klub, og hvad går det ud på??

Mvh
Michael

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-02 09:31

Michael <Michael.falkenberg@mail.dk> stjal båndbredde med følgende:

> [...]
>
> Og så lige en anden ting, jeg har set at der er blevet snakket om det
> før, men jeg vil lige spørge. Hvad er en Swinger Klub, og hvad går

Troll.

--
-Jens B.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-05-02 09:39

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en meddelelse
<Snip>

> Troll.

Hmm... hvad bygger du det på? Manden er i det mindste on-topic.

Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-02 10:05

Lars Wagner Hansen <l-hansen@post4.tele.dk> stjal båndbredde med
følgende:

> "Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en
> meddelelse news:JSmH8.33$JQ4.823@news.get2net.dk...
> <Snip>

> Hmm... hvad bygger du det på? Manden er i det mindste on-topic.

1. G'er, ved ikke, hvad "2 udløsninger 400,-" betyder, ved ikke hvad der
"gemmer" sig bag massage-annoncerne i EB. Hmm. Jeg tror, jeg holder fast
ved min første indskydelse: Troll.

--
-Jens B.

Fra : Michael

Dato : 24-05-02 10:38

"> 1. G'er, ved ikke, hvad "2 udløsninger 400,-" betyder, ved ikke hvad der
> "gemmer" sig bag massage-annoncerne i EB. Hmm. Jeg tror, jeg holder fast
> ved min første indskydelse: Troll.

Rend og hop Karl-Smart! Da jeg skrev "2 udløsninger 400,-" var det for at
give jer et indtryk i hvad der står i annoncerne! Hva'for et fjols tager du
mig for?

Grunden til jeg spørger er fordi jeg synes det er dumt at generalisere på
forhånd uden at vide 110% hvad det er!

Du er da et fjols Jens Brun. Hvis du kun har negative kommentarer burde du
da holde dem for dig selv!

Hilsen
Michael

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-02 11:13

> [...]

> Rend og hop Karl-Smart! Da jeg skrev "2 udløsninger 400,-" var det
> for at give jer et indtryk i hvad der står i annoncerne! Hva'for et

Hva'ffor et fjols tager du _mig_ for? Det man siger, er man selv;
æb-bæv. Du er da et fjols, hvis du skriver >>Der stod bare "2
udløsninger 400,-"! ....hvad betyder det så?<< og så efterfølgende
påstå, at du godt ved, hvad det betyder. Sig mig lige, er du skizofren,
eller hva'? Hvis ikke, så formulerer du dig ualmindeligt dårligt af en
gymnasieelev at være (jeg går ud fra, at det så er det, du er).

> Grunden til jeg spørger er fordi jeg synes det er dumt at
> generalisere på forhånd uden at vide 110% hvad det er!
>
> Du er da et fjols Jens Brun. Hvis du kun har negative kommentarer
> burde du da holde dem for dig selv!

Som man spørger, får man svar. Og kan du da ikke gøre dig den
lille-bitte ulejlighed i det mindste at stave mit navn korrekt, eller er
det at stille lidt for store krav til dig?

FUT: dk.snak.mudderkastning

--
-Jens B.

Fra : Michael

Dato : 24-05-02 09:56

> Troll.
>
> --
> -Jens B.

????????? Hvad ??? Hvad betyder det når du skriver jeg "Troll" ??!

Jamen, mange tak for svaret da!

Fra : Hanne L

Dato : 24-05-02 12:33

Jens Bruun skrev i en
meddelelse news:JSmH8.33$JQ4.823@news.get2net.dk

Hej Jens og Michael

Som jeg husker det, har Michael deltaget i indtil flere
diskussioner i dss, og kan næppe kaldes troll. Han
startede bla en diskussion om p-piller

> Michael <Michael.falkenberg@mail.dk> stjal båndbredde med
> følgende:

Pga ovenstående, opfatter jeg det ikke som tyveri. Det
kan måske, for os "gamle" i alder, forekomme underligt,
at han ikke ved det, han spørger om, men en 1. G´er er
vel ikke ligeså velbevandret i seksualiteten og dens
begreber som vi andre.

Det betyder vel, at der er garanti for 2 udløsninger, hvis du
frekventerer vedkommende. Det kan vel godt lade sig gøre
for et ungt menneske som du, men jeg gad godt se hende
give en 50-årig 2 udløsninger indenfor et tidsrum, der
stadigvæk gav hende en timeløn, hun ville acceptere.

Det er klubber for par, hvor enlige piger somme tider
er velkomne, da der ikke er mange af dem, der kommer
sådanne steder alene. Men hvor der er sat grænse for,
hvor mange enlige mænd, der må komme, for at der ikke
skal blive overvægt af dem. Man kommer som par, leger
seksuelt med andre par og et fåtal singler. Og så går
man hjem med sin partner efter en forhåbentlig god og
ophidsende oplevelse.

> Troll.

Hardly.

Kærlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-02 16:15

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote in message
> [...]
> give en 50-årig 2 udløsninger indenfor et tidsrum, der
> stadigvæk gav hende en timeløn, hun ville acceptere.

Er dette ikke overtro, vandrehistorier, ammestuehistorier? Jeg gætter på,
at de fleste 50 årige er lige så hurtige til at komme to gange som de fleste
unge.
Men nogle af de 50 årige er blevet skuffet ved erotik og gider slet ikke.
Sædproduktionen har man ikke målt som mindre for de ældre, hvis bortses fra
senile med særlige sygdomme fx. forkalkning. der skader testikel-funktionen.
Men medierne er aldersfascistiske og de unge er købedygtige, og journalister
skriver hvad annoncører og politikere ønsker, uden at lægge vægt på beviser,
hvis disse ikke er lettilgængelige.

> [...]
> seksuelt med andre par og et fåtal singler. Og så går
> man hjem med sin partner efter en forhåbentlig god og

Eller hun er jaloux, fordi han var vild med en yngre, eller han syntes, at
hun skulle have holdt sig fra dem, som han følte mindreværd overfor.
Hun er måske blevet presset til at gå med, fordi han er vild med det
spændende frigjorte.
Ofte sidder hun med samlede ben i et hjørne, og smiler venligt og siger nej
til alle, men at hun gad spilde sin tid i hvad hun oplever som et galehus,
har givet ham lav entre-pris og sikkerhed for ikke at blive afvist.

Nå - jeg skal ikke være lyseslukker og kyniker - og jeg er meget smigret
over holdningsændringen vedr min adgang til dss-komsammen imorgen, og ville
ønske jeg havde en anelse om, hvad det er jeg ku irritere nogen med at
sige - politik er jo ikke på dagsordenen. Gid nogen havde læst den
løgnagtige OSS der udspredes om mig bag min ryg, og kunne huske, hvad
oprørte dem, og jeg fik adgang til at svare .
Men at jeg er nysgerrig om personerne bag dss-navnene er klart det
vigtigste.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-02 10:13

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message
> Der stod bare "2 udløsninger 400,-"! ....hvad betyder det så?
EB-annonerne er vist alle om glædespiger/ludere der vil tjene penge ved
massage eller telefonsex og da kun de virkelig smukke piger kan få tæt i tæt
med kunder til massage, så lokker de andre med god tid fx at man kan blive
og få en anden udløsning, hvad vistnok kun få kan få.

> Og så lige en anden ting, jeg har set at der er blevet snakket om det før,
> men jeg vil lige spørge. Hvad er en Swinger Klub, og hvad går det ud på??

Der er nøgenklubber med piger der giver massage især samleje mens andre kan
se på, og der er nogen for frigjorte der medbringer piger og konebytter og
det er vist især de sidste der kalder sig "swingers."

Den første der svarede på denne gymnasiastforespørgsel skrev Troll og det er
jeg ofte blevet kaldt, og det er vist et skældsord for en person der kun vil
provokere og ikke vil ægte dialog.

Troll er selvfølgelig engelsk for dansknorsk Trold - altså en grim
drillepind. Det associerer også til sindsyge.

Både troll og sindsyg er jeg ofte blevet kaldt vedr min dybt seriøse legen
forfatter med nettet som forlag.

TROLL er på sin vis halvdelen af usenettere - så hvorfor se noget galt i
det. Der er grader men intet er destruktivt - kun mailbombning og massespam
er destruktivt.

SINDSYG blev i denne uge defineret i Kbhv Amt helsideannoncer i flere
aviser, og selv hvis det forekom på nettet, burde det da tolereres og ikke
mobbes.

AMTSDEFINITION PÅ SINDSYGE

angst, depression, søvnløshed eller være plaget af tvangstanker.

Det kan også være, at man isolerer sig fra omverdenen eller "hører stemmer"
--------------
(JEG mener ikke at der er noget sygt ved at isolere sig - "Helvede det er de
andre" skrev Sartre)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-05-02 11:28

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Troll er selvfølgelig engelsk for dansknorsk Trold - altså en grim
> drillepind. Det associerer også til sindsyge.

Men lige præcis i dette tilfælde betyder Troll ikke Trold, men derimod til
trolling som er at fiske med blink/fiske i smuldt vande.

Det hentyder til lystfiskere der kaster madding ud for at få nogle gode fisk
i nettet.

På Usenet er en Troll altså en der kaster madding ud får at få andre til at
svare, uden selv at have nogen interesse i diskussionen.

Lars

Fra : Literate American

Dato : 03-06-02 03:38

Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Troll er selvfølgelig engelsk for dansknorsk Trold - altså en grim
> drillepind. Det associerer også til sindsyge.

Nej. Det har let ikke at gøre med Trold. "Troll" er et Engelsk ord der
mener at køre en motorbåd på vandet med medestang hængende over bagsiden
for at fange fiske. På internet det mener at køre på newsgruppe med
dumme spørsmål bare for at være set.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-06-02 07:27

Literate American <nobody@nowhere.com> stjal båndbredde med følgende:

> [...]
> bagsiden for at fange fiske. På internet det mener at køre på
> newsgruppe med dumme spørsmål bare for at være set.

Ahh, det var vist lidt forsimplet. Nædu, ægte trolling kan ses her:
http://www.bruun.com/jens/bornholm.htm.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-02 08:07

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> wrote in message
news:k%DK8.4> >> Troll er selvfølgelig engelsk for dansknorsk Trold - altså
en grim
> Ahh, det var vist lidt forsimplet. Nædu, ægte trolling kan ses her:
> http://www.bruun.com/jens/bornholm.htm.
Alt dette sophistikerede og usexede lystfiskersnak om sophstikerede
teknologier til at få klamme sild på krogen, er selvfølgelig langt mere
offtopic end mine citater(som selvfølgelig er skurkeopførsel, ligesom når
Farao-folkene i Moses-føljetonen på DR taler oxford-britisk, men helten
taler fladt, folkeligt amerikansk.)
Jeg vil fastholde, at trolling kommer af TROLD og er en dyd som internettet
ikke kan leve uden.
Motorbådstricket med at narre fiskene kommer også af dansk-norsk "trold" som
staves med to ll'er i det store udland. Trolle driller og narrer. Men der er
intet kritisabelt i at trolls på nettet er exhibitionister, der vil vise
hvor kloge de er, ved at latterligøre andre med sokratisk dialektik og anden
intelligent provokation - som ikke falder i visse personers smag. Man
henrettede Sokrates, fordi borgerskabet ville have eneret på at opdrage
ungdommen. Og man kalder de aparte, der ønskes kanøflet, for "trolls" - og
mere er der ikke i det.
Med hjælp af berlingske-morgenavisen d.d. vil jeg redde mig tilbage til
dk.snak.seksualitet-ontopic, efter at Jens Bruun ned sine fotoillustrerede
lystfiskerhistorier (úden på eller af klædte sild - øv) )har forført mig ud
i det usexede

BAR RØV
Kylie Minogue er verdenspoppens største sexraket lige nu. I Forum strittede
hun
meget med bagdelen, sang sine få hits og overlod ellers resten til det stort
anlagt show.
http://www.berlingske.dk/artikel:aid=188348

BW: Den var kun lidt mere bar end de friske Arla-pigers.

Jeg var fornylig i Hamburg med min søn og Kylie Minogue skulle give koncert
og i undergrundsbanen var der store plakater med hendes ANSIGT -
fotograferet så hun lignede en hest.

Hvorfor er selv striptease-danserinder næsten altid lidt unaturlige, med en
strudsfjer eller andet. Kan der ikke skabes underholdning og variation alene
ved den ægte vare.?

Vil kravet om g-streng på badestrande bevares i hundred år endnu - ikke pga
muslimsnerperi men fordi forbuden frugt smager bedst

Kylie var konstant på BBC og MTV, da kabelTV nåede Nørrebro ca 1888. Hun er
34 år nu og stadig på toppen. Hvad kan hun? Troller hun? Vil gerne ses og
varierer sig og er begavet med heldigt ydre? Jamen trolling er jo næsten
udsmidnings-grund på Usenet. Godt at verden ikke er som Usenet!

Marilyn Monroe var sagen i min barndom og er stadig kvindeidealet for mig,
omend det er falliterklæring at lade sig charmere af tillært hjælpeløshed.

Sophie Loren, Gina Lolobrigida, Bridgite Bardot, Elisabeth Taylor, Kim Novak
var tæt ved.

Ranglede Britney Spears og aggressive Madonna - er de hhv lidt over og lidt
under Kylie pga markedsføring?

En rockstjerne har lige udskiftet Kylie som kæreste, til fordel for fraulein
Claudia Schiffer. Mon alle stjerner er trælse i daglig omgang, og mon os
TV-seere kan have kvalificerede gæt om det.?

Mon Se&Hør partnere overhovedet er kropsligt tiltrukne af hinanden? Jeg tror
deres spindoktorer har sagt at de kan få bedre roller ved at foregive
kæresteri. Jeg tror aldrig Nyrup har været inde i Lone Dybkær.

Måske jeg bør føle mig truffet af følgende ord fra Oscar Wildes "Dorian
Gray" ? Men jeg mener sandhedssøgning er sjov sport og så¨må man godt være
lidt forhånende, i den bedste mening

"De, der finder grimme hensigter i smukke ting, er korrupte uden at være
charmerende. Det er en fejl .De der finder smukke hensigter i smukke ting ,
er de dannede. For dem er der håb. De er de udvalgte, for hvem smukke ting
blot betyder skønhed."Oscar Wilde , intro til Gray