MS Windows
briani 27239
Delta Force 3 + ICQ = sort skærm
Fra : hha

Dato : 24-05-02 08:11

X post

nogen der ved hvad man kan gøre når man spiller spil i 800x600
og normal skærm opløsning er 1024x764 og man så skifter med ALT+ TAB
så slukker skærmen periodisk , og eneste måde at tænde den igen er ved at
fjerne netstikket
(selv tænd/sluk knap på skærm virker ikke)

Fra : Kiwi

Dato : 24-05-02 12:37

> [...]
> fjerne netstikket
> (selv tænd/sluk knap på skærm virker ikke)

Man kan holde nallerne fra Alt+Tab? :]

Evt. slukke ICQ når man spiller..

- kiwi

Fra : mads

Dato : 24-05-02 16:13

tja om man vil spille med icq tændt er vel ens egen sag ...... (jeg gør
ikke ) men hvilken skærm er det?
for det lyder underligt ........ og hvilke indstillinger har du under dit OS
ang. din skærm ???

Hunter DEK
www.danish-elite-killers.dk
DFLW - MOHaa klan

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 27-05-02 13:51

> [...]
> fjerne netstikket
> (selv tænd/sluk knap på skærm virker ikke)
Har du evt. prøvet at køre spillet samt windows i samme opløsing, har hørt
før at det kan give problemer når et spil og win køre i forskelige
opløsninger. Eller evt. kigget under din skærm under strømforsyning om den
står til at slukke efter et vist stykket tid. Jeg køre selv spil samt win i
1024x768 samt har icq online uden problemer, men har også sat min incomming
event til kun at blinke i tray samt igen lyd i icq, da jeg ellers så ryger
ud til skrivebordet. Men normalt har jeg ingen problemer med at alt+tab ud i
windows når jeg spiller online spil. Ved ikke lige om det er det samme da
jeg spiller CS.

Hygge