Crashede telefoner
Fra : Janus Olsen

Dato : 23-05-02 19:59

Jeg har endelig fundet ud af at låse en 3310 V5.13 op med stor hjælp fra
Brian Fisker.

Der er bare lige et problem mere, der var 2 3310 der måtte lade livet før
jeg fandt ud af det, jeg kan tænde telefonen men den accepterer ingen
simkort.
De har begge fået fuld flash fra en 3. telefon V 5.13.

Er der nogen der har en løsning til mig?

Fra : Carsten Suhr

Dato : 24-05-02 08:52

Du skal bruge nok tool eller et lign prg. Her skal du udregne faid, sætte
låsene til default samt ligge det rigtige imei nr. ind igen, så skal de nok
komme til at virke.

Mvh

Carsten

Fra : Janus Olsen

Dato : 24-05-02 09:46

Hej
Jeg har engang købt et kabel som jeg tror er et F/M Bus kabel, men det kan
ikke bruges sammen med Rolis Flasher 7.8
Skal jeg have et desideret m2bus kabel for det. for jeg synes ikke det er
til at finde på nettet, kan det passe?
Og så har jeg også et fra nokia datasuite der står bare ikke hvad det er for
et, men er det ikke et M Bus kabel?
Jeg kan lave et m2bus kabel selv, hvis der er en der har et diagram.
Det var mange ting på en gang, men jeg håber nogen kan hjælpe

MVH. Janus

Fra : Muri

Dato : 25-05-02 07:15

Det er ikke nøvendigt med et specielt kabel, hent den nye Rolis tool 1.8,
den har auto setup funktion under option menuen.

Hvis du ikke kan finde den kan jeg sende den til dig.

Mvh
Muri

Fra : Janus Olsen

Dato : 26-05-02 21:09

Jeg biksede lige et M2bus kabel sammen på et hulprint, og det virker sgu
tak for hjælpen allesammen

Hilsen Janus