MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjern sidste logon-navn
Fra : Kaspar Poulsen

Dato : 23-05-02 19:13

Hvordan fjerner jeg det sidste logon-navn på en win98 maskine?

Fra : Mogens

Dato : 23-05-02 21:22

On Thu, 23 May 2002 20:12:50 +0200, "Kaspar Poulsen" <kaspar@trexy.dk>
wrote:

>Hvordan fjerner jeg det sidste logon-navn på en win98 maskine?

Hvad mener du med sidste logon navn ?

Forklar lidt mere detaljeret.

mvh Mogens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-05-02 07:57

"Mogens" <moveng@portalen.no> wrote in message
> Hvad mener du med sidste logon navn ?
> Forklar lidt mere detaljeret.

Har du aldrig prøvet at logge på en flerbruger-Win98 ?

Du kan se hvem der var på den sidst.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Mogens

Dato : 24-05-02 09:40

On Fri, 24 May 2002 08:57:27 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>Har du aldrig prøvet at logge på en flerbruger-Win98 ?

Næh det har jeg nok ikke.
Jeg troede han måske mente den logon skærm der kommer
frem hvis man har installeret netværk

mvh Mogens

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 23-05-02 21:21

wrote:

>Hvordan fjerner jeg det sidste logon-navn på en win98 maskine?

Find følgende indgang i registreringsdatabasen:

\HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Winlogon

Sæt værdien DontDisplayLastUserName til "1"

Eller (meget nemmere) brug Tweak UI og
sæt checkmærke i Paranoia/Clear Last User at login.

--
Venlig hilsen
Gert