MS Windows
briani 27239
Mangler dll
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-05-02 17:43

Hejsa
Jeg mangler MFC70.DLL nogen der kan hjælpe?
Eller har adressen på et online dll-archive
Tak

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Torbenth

Dato : 23-05-02 20:17

Morten Bowman Hansen skrev i meddelelsen
<6v6qeu08e7pcf5nsj6s9agk4d2arcj4uo6@4ax.com>...
>Hejsa
>Jeg mangler MFC70.DLL nogen der kan hjælpe?
>Eller har adressen på et online dll-archive

Hej.
Prøv www.google.com og søg på navnet.

Mvh.
Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-05-02 20:25

Thu, 23 May 2002 18:42:59 +0200, skrev Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk>:

>Jeg mangler MFC70.DLL nogen der kan hjælpe?

http://www.google.com kunne jeg kun finde denne
<http://mapage.noos.fr/dadywriter/Download/LittleWriterDll.EXE>
fra
<http://mapage.noos.fr/dadywriter/download.htm>

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-05-02 22:39

On Thu, 23 May 2002 21:25:09 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>På http://www.google.com kunne jeg kun finde denne
><http://mapage.noos.fr/dadywriter/Download/LittleWriterDll.EXE>
>fra
><http://mapage.noos.fr/dadywriter/download.htm>

Tak har fået den tilsendt

Jeg prøvede Google først men fandt intet heller ikke den I nævner.
Havd søgte I på og hvilke kriterier?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-05-02 00:07

Thu, 23 May 2002 23:39:12 +0200, skrev Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk>:

>Jeg prøvede Google først men fandt intet heller ikke den I nævner.
>Havd søgte I på og hvilke kriterier?

download MFC70.DLL

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-05-02 00:09