Manglende crosshair på SIG og AUG i CS
Fra : BB

Dato : 23-05-02 17:04

Hejsa

Efter mig og kæresten har installeret cs. 1.4 på vores maskiner, har
vi mistet vores crosshair på SIG og AUG.

Nogen der kan hjælpe?

Hilsen BB

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 23-05-02 19:02

BB <dsl28561@vip.cybercity.dk> skrev i news:acj3ub$13nd$1@news.cybercity.dk
> Hejsa
>
> Efter mig og kæresten har installeret cs. 1.4 på vores maskiner, har
> vi mistet vores crosshair på SIG og AUG.
>
> Nogen der kan hjælpe?
>
> Hilsen BB

Har i haft andre "specielle" installeret før??? For så har den nye v1.4 nok
overskrevet dem.......

Fra : BB

Dato : 23-05-02 19:49

Vi har haft fusion pack installeret, så det er nok det der er gået galt...

Hvad kan man så gøre?

mvh. BB

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 23-05-02 22:36

BB <dsl28561@vip.cybercity.dk> skrev i news:acjdjh$1i8c$1@news.cybercity.dk
> Vi har haft fusion pack installeret, så det er nok det der er gået galt...
>
> Hvad kan man så gøre?

Installere v1.4 og bagefter Fusion Pack....