Nokia 3310 - gemme sms'er på pc.
Fra : rick

Dato : 23-05-02 16:43

Hej i gruppen.

Jeg har en Nokia 3310 og anskaffet mig et datakabel.

Nu kunne jeg godt tænke mig et program, så jeg kan gemme alle mine
indkommende sms'er på min PC.
Kender I et godt program, der kan det? Det skal være sådan, at den gemmer
alle sms'er og altså ikke kun dem, der er i mobiltelefonen i øjeblikket.
Jeg har kigget lidt på Oxygen Phone Manager, men den ser ud til, at den også
sletter sms'erne i dens kartotek, når jeg også sletter dem på mobilen (jeg
kan også tage fejl?)...

Hilsen rick...

Fra : WhoopAss

Dato : 24-05-02 06:57

Der findes et udemærket program til LINUX, som både kan sende og modtage
SMS'ere via kabel, og den gemmer både de afsendte og modtagne SMS'ere (som
den forøvrigt kan downloade fra telefonen automatisk) som filer på PC'en

SMS Server Tools af en tysker Stefan Frings, prøv at kigge på
http://edv-frings.de

Mvh

Whoopass

-snip-
> Nu kunne jeg godt tænke mig et program, så jeg kan gemme alle mine
> indkommende sms'er på min PC.
-snip-

Fra : rick

Dato : 24-05-02 22:56

> SMS Server Tools af en tysker Stefan Frings, prøv at kigge på
> http://edv-frings.de

Hmmm... jeg tror, han har glemt at betale sin internet-regning... :o/

- rick..