power dimsen på bundkortet..
Fra : testpersonen

Dato : 23-05-02 16:22

Hejsa NG..

Da jeg har et gl. atx bundkort liggende men intet kabinet ville jeg lige
hører .. hvordan får man strøm til sådanne en når man mangler en power knap
til bundkortet ? kan man bruge en jumper (kortslutte den?) ??? eller er skal
man gøre noget helt andet for at få liv i bundkortet ?
Jeg har strømforsyning og alt andet .. bare ikke noget kabinet..

Testpersonen

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-02 16:56

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
knap
> til bundkortet ? kan man bruge en jumper (kortslutte den?)

Ja. Din tænd/sluk-knap virker ved at kortslutte en pin i et kort øjeblik. Du
kan efterabe dette ved at finde den jumper, hvorpå knappens ledning monteres
og kortslutte den. Så tænder systemet.

/Chr