god sex kontra kærlighed og god sex
Fra : Knold

Dato : 23-05-02 15:54

Hej Gruppe

I går morges Onsdag d. 22. maj så jeg et indslag på tv2's
morgen tv som bliver ved med at rumsterer i mit hoved
Indslaget var med Leyla Tamer om hendes nye bog
"Bloksbjerg" som lige er udkommet på tiderne skifter.

Hun gav en definition af forskellen mellem god sex
og kærlighed-og-god-sex.

Den gik kort ud på:
- at ved god-sex tænker man på sin egen tilfredsstillelse,
at få taget trykket.
- at ved kærlig-og-god-sex er det partnerens nydelse og
forløsning der er i focus for en selv, ens eget behov
træder i baggrunden, ja kan endda være helt irrelevant.
Det er glæden, ved at glæde den anden, som er det helt
centrale.

Hun mente i øvrigt at begge køn dyrkede og havde meget
udbytte af god-sex. Hun så egentlig kun et problem i den
forbindelse, nemlig hvis en af parterne forventede god-sex
og den anden forventende kærlighed-og-god-sex.

Har hun en pointe eller 2 ??
Jeg købte den i hvert fald. Det kan selvfølgelig skyldes det
tidlige tidspunkt .

Med venlig hilsen
Henrik

Fra : Tomas O.

Dato : 23-05-02 16:26

Knold skrev:

SNIP
> Den gik kort ud på:
> - at ved god-sex tænker man på sin egen tilfredsstillelse,
> at få taget trykket.

Øh... jeg synes det bedste ved sex er vekselvirkningen af at jeg
tænder af at hun tænder af at jeg tænder af at hun tænder.. und so
weiter

> [...]
> træder i baggrunden, ja kan endda være helt irrelevant.
> Det er glæden, ved at glæde den anden, som er det helt

Argh.. skal man så ige til at tænke mens man har sex?

Jeg synes det lyder lidt søgt.. kærlighedssex kan være begge dele og har så dne ekstra
dimenson at man elsker den anden. hvis man helt fokuserer på den anden
glemmer man sig selv og hvis man ikke tænder så tænder hun ikke
fordi hun tænder på at man tænder på at hun tlnder...osv. *G*

> Hun mente i øvrigt at begge køn dyrkede og havde meget
> udbytte af god-sex. Hun så egentlig kun et problem i den
> forbindelse, nemlig hvis en af parterne forventede god-sex
> og den anden forventende kærlighed-og-god-sex.

Bingo.. her synes jeg hun rammer noget centralt.

> Har hun en pointe eller 2 ??
> Jeg købte den i hvert fald. Det kan selvfølgelig skyldes det
> tidlige tidspunkt .

haha.. jeg vil da godt debattere den med dig på lørdag

Tag den med så vi kan skimme den lidt

Den altid nysgerrige
Tomas

Fra : Knold

Dato : 23-05-02 17:24

"Tomas O." skrev i en meddelelse

Hej Tomas

> Øh... jeg synes det bedste ved sex er vekselvirkningen af at jeg
> tænder af at hun tænder af at jeg tænder af at hun tænder.. und so
> weiter

Det er jeg ikke uening i, men for der er et men!!
Har du aldrig nydt bare at blive betjent???? ,-)

> Argh.. skal man så ige til at tænke mens man har sex?

Eller før måske

> [...]
> glemmer man sig selv og hvis man ikke tænder så tænder hun ikke
> fordi hun tænder på at man tænder på at hun tlnder...osv. *G*

LOL vend bøtten om *G*

> Bingo.. her synes jeg hun rammer noget centralt.

> haha.. jeg vil da godt debattere den med dig på lørdag

Det er bare en aftale

> Tag den med så vi kan skimme den lidt

Vi kan også vende og dreje den *GG*

MvH
Henrik

Fra : Tomas O.

Dato : 23-05-02 17:45

Knold skrev:

Hej Henrik

> Det er jeg ikke uening i, men for der er et men!!
> Har du aldrig nydt bare at blive betjent???? ,-)

Jo da. ofte med dejlige kærester. Men de tændte af at se mig
tælnde af at de gjorde ting ved mig som de tændte på, så tændte
jeg *G*

> Eller før måske

hehe ja da.. før man bliver tændt for eksempel

> LOL vend bøtten om *G*

Det er det jeg gør.. hehe

> Det er bare en aftale

> Vi kan også vende og dreje den *GG*

Bare du ikke vil at jeg læser den mens den er vendt på hovedet
eller lukket.

Hilsen
Tomas