Tonen i gruppen/personlige angreb
Fra : Jeannette Svensson

Dato : 23-05-02 13:14

Hej

Nu har jeg siddet og kigget lidt ned over de mange indlæg og ser at
der er mange der klager over den tone der bruges fra nogle
individer...og jeg synes også selv det er trættende når det bliver
personlige angreb hele tiden...men jeg synes også det er rart at vi
har forskellige meninger, for uden dem ville vi jo aldrig lære noget
nyt...dog skal man jo huske at behandle andre som man selv gerne ville
behandles (eller tales/skrives til)- det er måske en tanke man skulle
ha' inden man sender et indlæg i en debat...

Jeg har selv valgt at undlade at kommentere når der bliver angrebet på
noget personligt (ofte af de samme som altid starter
mudderkastning)men svarer mest kun på "saglige" ting, sådan at man
stopper div. diskussioner her...det har faktisk hjulpet, så det er
måske vejen frem, for os der gerne vil dele meninger som måske er
forskellige...

Mange hilsener og venlige smil fra

Jeannette Svensson/asko

Fra : Inger Kaya

Dato : 23-05-02 18:37

kan kun tillægge mig Jeanette's indlæg...

Inger