JFrame i fuld skærm
Fra : Mikael N. Andersen

Dato : 23-05-02 12:57

Hejsa igen igen ;)

vi har siddet og kigget på metoden setFullScreenMode(),
set her:
<http://www.esus.com/docs/GetQuestionPage.jsp?uid=979>

Jeg er desværre ikke medlem, så jeg kan ikke se resten
af indlægget.

Har nogen noget brugbar information omkring dette?
- Så vidt jeg kan forstå, findes denne metode kun i
version 1.4 og vi bruger en ældre her på skolen.
Findes der et alternativ i fx. version 1.3?

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh.
Mikael

Fra : Filip Larsen

Dato : 23-05-02 15:04

Mikael N. Andersen skrev

> vi har siddet og kigget på metoden setFullScreenMode(),
> set her:
> <http://www.esus.com/docs/GetQuestionPage.jsp?uid=979>
>
> Har nogen noget brugbar information omkring dette?

Måske er det GraphicsDevice.setFullScreenWindow I tænker på? Jeg har ikke
selv brugt den, men fandt den bare hos Sun efter 10 sekunders søgen i
indekset:

http://java.sun.com/j2se/1.4/docs/api/java/awt/GraphicsDevice.html#setFullSc
reenWindow(java.awt.Window)

> - Så vidt jeg kan forstå, findes denne metode kun i
> version 1.4 og vi bruger en ældre her på skolen.
> Findes der et alternativ i fx. version 1.3?

Hvis det er en funktionalitet som setFullScreenWindow I er ude efter, så er
jeg ikke bekendt med noget lignende før 1.4. Man sandsynligvis kan lave det
vha. JNI (med de ulemper der så er ved det).

Mvh,
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>

Fra : Daniel Jacobsen

Dato : 29-05-02 20:25

NEJ, det kan ikke lade sig gøre i nogle tidligere versioner end JDK 1.4.