MS Windows
briani 27239
Printer problem på win2000
Fra : Peter M

Dato : 23-05-02 12:38

Hej alle,

jeg har fået et pludseligt opstået problem. Min printer, en Brother HL1650,
kan pludselig ikke skrive ordentlig ud mere. Den skriver kun såkaldt
"garbage" ud. Dvs. uanset hvad jeg printer og hvorfra, skriver den ex.
"12345" øverst på side 1, "@=" øverst på side 2 osv.
Jeg har forsøgt følgende med min computer med win2000prof:
- Genstarte printer og computer
- Afinstallere, herefter genstarte computer, og geninstallere
printerdrivere.
- Udskrive testside direkte på printeren (altså via panelet på printeren),
hvilke virker fint. (så printeren er ikke defekt)
- Nyt printerkabel med to vejskommunikation og "IEEE" standard. Dette hjalp
heller ingen ting.

Min konklusion indtil videre er at det må være noget i win2000prof. som er
gået galt. Men hvad kan pludselig gå galt uden at jeg har gjort noget som
helst??

Alt inde i kontrolpanel/printere ser normalt ud.

HJÆLP...... er der nogen som kan give lidt input???

MVH Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-05-02 13:33

"Peter M" <pma.dk@get2net.dk> wrote in message

> HJÆLP...... er der nogen som kan give lidt input???

Min Deskjet 850C har haft et lignende problem. Jeg fodrede papir i den til
den holdt op (genbrugte papiret på begge sider flere gange)...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Nanna D.R.

Dato : 23-05-02 14:20

"Peter M" <pma.dk@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvilke virker fint. (så printeren er ikke defekt)
> - Nyt printerkabel med to vejskommunikation og "IEEE" standard. Dette

Har den ikke en reset funktion ?

Nanna