Hjælp til sang
Fra : slet Q2IVW

Dato : 23-05-02 11:55

Hej

Jeg ved I kan meget herinde.så: Jeghar hørt en sang nogle gange på P3
på det seneste. Der er ingen playlister (endnu) fra de dage jeg har
hørt den.

Den er en smule trip-hop-agtig med en kvindelig okal. Hun synger noget
ala 'Trippin' i omkvædet.., og gruppen hedder evt. noget med 'O - et
eller andet? Eller ander på noget med 'O'....det er alt jeg husker

Sidst jeg hørte den var tirsdag 22. maj lidt i 17.

anyone?

Carina

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-05-02 12:31

"slet Q2IVW" <carina@Q2IVWtdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ala 'Trippin' i omkvædet.., og gruppen hedder evt. noget med 'O - et
> eller andet? Eller ander på noget med 'O'....det er alt jeg husker

Nummeret du leder efter er:
Goldtrix pres. Andrea Brown - It´s Love(Trippin)

Men venlig hilsen.

Oliver "X-Ray
"