Silent Viking rasler?!?
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 23-05-02 10:50

Hej!

Jeg mener at have læst på et tidspunkt, at nogen har oplevet, at SV begyndte
at give en raslelyd fra sig.
Hvad gjorde I ved problemet - kunne I få ombyttet blæseren?

Mvh.

Mads

Fra : Jens U. K.

Dato : 24-05-02 13:47

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> wrote in message
> [...]
begyndte
> at give en raslelyd fra sig.
> Hvad gjorde I ved problemet - kunne I få ombyttet blæseren?

Hej Mads

Måske er det mig du tænker på. Jeg havde en splinterny Silent Viking, som
havde en raslelyd. Jeg har i dag modtaget svar på min RMA-sag hos shg, om
at en ny er på vej
Så hvis den rasler fra ny af kan altså den byttes!
Den burde imho også kunne byttes i garantiperioden, hvis den begynder at
rasle.

Jeg mener jeg sendte min køler tilbage til shg omkring starten af måneden,
så det har altså taget ca. 3 uger at få en ny. Jeg havde heldigvis
retail-køleren som jeg kører med indtil jeg får Silent Vikingen.

/Jens Ulrik