Holder sommerferie
Fra : Lise Grønbæk

Dato : 23-05-02 08:52

Jeg har besluttet mig for at holde en sommerpause, fordi jeg skal samle
kræfter og komme til hægterne efter de verbale huk, som jeg har fået.
Det har taget psykisk og efterfølgende fysisk hårdt på mig at få alt det
mudder kastet i hovedet, specielt den vending der blev brugt i et indlæg
mod mig:"at være død..i al fald psykisk".
Bolette Nielsen skriver ind om sin Nicki og beder om hjælp, jeg læser
indlæggene, der kommer ind, og ser at Karina og Christian giver det råd,
de fået af deres dyrlæge, at bruge Husk.
Så er det mine alarmklokker ringer, og jeg læser brugsanvisningen på
Husk og for det meste referere bare, hvad der står i den. Så finder jeg
en artikel på nettet fra et leksikon om fødevarer og helsekost, og jeg
referere bare hvad der står i den om psyllium frøskaller (vejbredens
frø). Det er det jeg har gjort mig skyldig i at fortælle gruppen om det.
Hvorfor tager folk ikke interesseret i, hvad der kan være skadeligt for
deres dyr???
Hvorfor er det lige mig, der er blevet plukket ud til at have huk??? Der
er andre, der også stiller spørgsmålstegn ved brugen af Husk, uden at de
får huk???
*Til Heide*
Du har skrevet et pragtfuldt indlæg, som jeg har læst med stor glæde,
især pkt. Eksempel. Hvorfor skriver du da ikke ind og fortæller om sådan
nogle dejlige oplevelser, som du havde i lørdags. Det er sådan nogen
oplevelser, der sætter kulør på hverdagen.
Så lov mig, at du skriver om dine dejlige, uopdragne....blandingshunde.
*Til Jo-Ann*
Tusind tak for dine billeder og fortællinger. Jeg glæder mig til at høre
nyt, om dine hunde.
Nu vil jeg bruge tid på min uopdragen, stædig, mærgelfarvet gravhund:
Sille. Hun og min bedre halvdel kan godt mærke, at jeg har været nede i
kulkælderen her på det sidste, og Sille reagerer ved at tygge sko. Men
pyt det er rart man kan tage sin hund op og give den en knusser, og hun
giver en smaske slik tilbage, og hvor heldig man er, at man har en hund,
der er én loyal. Men Sille kan også mærke, at vi elsker hende overalt.
God sommerferie derude.
Hilsner Lise Grønbæk

Fra : Jo-Ann

Dato : 23-05-02 09:26

Hej Lise !

Du må da ikke gå ned over sådan noget ! Ja, jeg har også sommetider blandet
nogle internet-debatter langt væk, fordi man enten føler sig misforstået,
eller direkte angrebet ! Tit er det slet ikke sådan, men det er fordi
internettet jo alligevel er en noget "handicappet" form for diskution, og
man kan forstå selv samme tekst på mange måder.

Jeg har ikke læst de diskutioner hvor nogle har været efter dig - og gider
heller ikke. Jeg har forøvrigt heller ikke tid, skal jo tage mig af alle de
små pussere, og nyde den sidste lille uge med dem.

Glæder mig du har synes om mine billeder og fortællinger, men prøv at huske
tilbage hvor meget skæld ud jeg fik da jeg kom glad og fortalte at jeg havde
været i skole med mine knap 5 uger gamle hvalpe ! Ja, det var jo også langt
fra alle som var enige med mig i at det var en god ting.

Nå ,men du må have en rigtig god sommerferie, og nyde din gravhund Sille.
Mine vovser er nærmest vokset op sammen med gravhunde, dog ikke merle
farvet, men almindelig kedelig sorte korthårede og røde langhårede. Ja og
den lille ny skal da også snart ud og møde en gravhund....meeen..et par af
dem skal han være væsentlig mere klar til at møde, en f.eks. en handicappet
dame i kørestol. De er jo lidt "egenrådige" nogle af de der gravhunde

Mvh

Jo-Ann

Fra : Lise Grønbæk

Dato : 23-05-02 11:15

"Jo-Ann" <joann@rhodesian-ridgeback.dk> wrote in message

> [...]

> dem skal han være væsentlig mere klar til at møde, en f.eks. en handicappet
> dame i kørestol. De er jo lidt "egenrådige" nogle af de der gravhunde

<>Hej Jo-Ann Mange tak for dine venlige ord til mig,jeg har altid været
stor fan af dine indlæg og følger med når du er inde med noget om dine
dejlige hunde, ja puha jeg husker godt al den balaver omkring at du var
så klog at tage dine 5 ugers gamle hunde med i skole hi-hi.
Ja, du har ganske ret i at de små gravhunde er lidt egenrådige, og det
er uanset om de er sorte, røde, korthåret eller langhåret eller merle.
Sille prøver at bestemme, men vi trække nogen gange det længste strå.
Også mange sommerhilsner til dig og dine dejlige hunde, og puha jeg
sender en tanke og håber ikke det bliver for slemt for dig at komme af
med de "små".

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 23-05-02 12:47

Hej Lise mf..

Jeg er ked af at du tager det sådan som du gør, jeg har langt fra læst hvad
der er blevet skrevet af dig og de andre, men du er også selv god til at
kaste med mudder, men hvad med at tage det oppefra og ned, mig praller det
hele af på fodi jeg ikke tager det som der bliver sagt for andet hvad det
er, en hundekamp i ny og næ, jeg er sørgme også blevet beskyldt for dit og
dat, men de personers indlæg læser jeg ikke mere. Det er selvføgelig op til
dig, men ingen ændre denne hunde-gruppe sådan har den været såp længe jeg
kan huske, øhh måske værre det sidste år, men....

Så mit råd er: læs hvad du ønsker og lad det andet fise ud igen...man skal
være lidt tykhudet for at være her, eller/og have en god sarkasme;)))

Men nogle af jer som har så travlt med at der bliver hakket og bidt....ja i
gør det skam selv;) og se sjovt nok, jeg står ikke selv selv tilbage for
bollemælk;)))

PS: Jeg iretterer mig også over du starter den ene tråd efter den anden i
stedet for at svarre i tråden, men sådan er det jo og så må man jo bare se
Lise igen igen med en ny tråd:)))) og hvad så??? Keep the good spirit!

Jannie, som også er en rød klud for nogle her i gruppen;)

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-05-02 14:21

"Lise Grønbæk" <llea_rifraf@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mudder kastet i hovedet, specielt den vending der blev brugt i et
indlæg
> mod mig:"at være død..i al fald psykisk".

Jeg beklager selvfølgelig at du tog denne sætning til dig som en
personlig fornærmelse ..... men helt ærligt har jeg ikke et eneste
sted skrevet noget der kunne minde om muderkast eller om at du var
psykisk død .. det du føler som et hug er din måde at læse indlæget på
eller opfatte samme indlæg på .. det jeg skrev var helt ordret:" selv
mener jeg at man den dag, man mener man ikke kan lære nyt nærmest må
anses for at være død .. i al fald psykisk .. osv ... "
og dette blev skrevet efter at du som svar på min forklaring om
hvorfor du råbte, havde skrevet :"Hej Ami jeg fatter ikke at du tager
sådan på vej,jeg har ellers altid
respekteret dine indlæg, men du skal ikke begynde at lære mig, hvad
jeg
skal
gøre og ikke gøre, det er jeg for gammel af gårde til det, og arbejdet
med
edb i 20 år. I øvrigt er det svagt, at der ikke er en
redigeringslineal
på siden, så man har mulighed for at fremhæve og skrive med andre
bogstaver.
Den eneste måde at fremhæve på er at skrive med stort. Så du behøver
ikke
at skrive flere indlæg til mig om det her, og hvordan jeg skal skrive
og
ikke skrive."

Hvis det at spørge hvorfor du råber og efterfølgende forklare dig
hvorfor jeg opfatter det du skriver som at råbe er at foretage verbale
hug .. hvad søren var så dit ovenstående svar fra dig?? var det ikke
netop dig der tog på vej og for op ... og hvis du ellers har forstået
bare lidt af det du har læst og læst hvad der stod ... ikke hvad du
troede der stod .. vil du se at det både det Renate, Annika og jeg
reagerer på egentlig ikke direkte er dit syn på HUSK men langt mere er
din måde at fare op på fordi jeg venligt spørger hvorfor du råber. Der
bliver altså reageret på din manglende vilje til at lære/overholde
selv de simpleste taktogtoneregler - Havde du svaret stille og roligt
på mit spørgsmål om hvorfor du råbte .. i stedet for straks at gå i
forsvars- og angrebsposition .. havde situtationen slet ikke udviklet
sig ... for det der derefter skete vr faktisk at du fik igen med samme
mønt, hvilket man jo sjovt nok både her i nyhedsgrupperne og i det
pulserende liv må regne med .. og skulle nogle føle sig overfuset og
snakke om verbale hug må det da være Renate og Annika

Hvis du nu havde kørt hele diskussionen i en tråd og ikke i 117
forskellige tråde ville du lettere kunne læse hele tråden igen og se
at der i den diskussion der nu kører faktisk ikke er ret meget tale om
HUSK men derimod er det hele via dig drejet over på beskyldninger mod
tre personer som åbenbart tisser på din sukkermad ved at bede dig
overholde selv enkle og simple nettetiketteregler ..

Det er selvfølgelig beklageligt at du kører i kulkælderen over noget
så bagatelagtigt som en diskussion i en nyhedsgruppe ... men eftersom
du og kun du egentlig har skabt den diskussion og selv spillet ud kan
jeg ikke at vi andre behøver at have dårlig samvittighed over at have
tildelt dig hug ..

Hej fra Ami og så forresten god sommerferie da

Fra : Lise Grønbæk

Dato : 23-05-02 18:39

<>Jeg holder sommerferie, og derfor lad være med at blive ved med at
køre i den rille, diskution afsluttet. Jeg ved selv, hvad jeg skal og
ikke skal.
Min sommerpause bruger jeg til at komme oppe at stå igen, lade op til
det kommende VM i fodbold (sportsfreak), være sammen med mine børn,
min familie, min hund, læse en god bog. Det eneste der irriterer mig
er, at du og jeg er af samme årgang.
Fordi jeg har skrevet forkert om formateringslinie, er vel ikke verdens
undergang, og fordi man har glemt det gamle *ms-dos* - som det her
system kører mest på, så er det heller ikke verdens undergang.

PS: til Annika: du skal ikke maile til mig privat.
PS: til Pia Palmblad Wright: du skal ikke maile til mig privat.
Jeres mail ryger direkte i skraldespanden.
Hilsen Lise Grønbæk

Fra : JN

Dato : 23-05-02 21:12

Hej Lise

Jeg er enig i at der er for meget mudderkast i denne gruppe.
Prøv at læse dk.fritid.dyr.kat - det er en ren fornøjelse at læse. Der
kommunikerer man verbalt på en positiv måde.

Hilsen fra Lisbeth

Fra : Kai Tore Steinsli

Dato : 23-05-02 22:13

"JN" <poel_noerregade@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prøv at læse dk.fritid.dyr.kat - det er en ren fornøjelse at læse. Der
> kommunikerer man verbalt på en positiv måde.

Hej!

Jeg er selv inde på dk.fritid.dyr.kat med jævne mellemrum (selv om kattehold
for vores vedkommende ligger laaangt ude i fremtiden), og jeg vil give dig
helt ret i, at der er en god tone og nogle dejlige katteejere (eller som de
selv ville sige: katteejede!).
Har fx. læst en del tråde om folks farvel til deres "mivere" og har ofte
tænkt, at det havde aldrig i livet gået her i (på?) denne NG. Jeg kan
forestille mig, at debatten ville have endt med ting som "det er kun en
hund!! Tænk hvis din mor døde - hvad ville du så gøre?" "ærlig talt, få et
liv!" "Tag dig sammen for h......" osv. osv. Jeg tror, det fratager mange
lysten til at skrive indlæg her, og det er synd, for i udgangspunktet er det
en god NG. Jeg har i hvert fald haft glæde af de svar, jeg har fået på mine
spørgsmål!
I øvrigt har jeg lagt mærke til, at de har de samme mudderkastningsproblemer
på den norske side no.alt.hunder.........mærkeligt?!

Godnat fra Line, Grisling og nyankomne (og meget meget aktive) 10 uger gamle
Diva!

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-05-02 23:09

"Kai Tore Steinsli" <kaisteinsli@skjoldhoej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
få et
> liv!" "Tag dig sammen for h......" osv. osv.

<> det kan da kun være en gisning du der kommer med .. i al fald har
det du skriver igen relation til virkeligheden ... jeg skrev selv en
af de første dage i januar d.å. og fortalte om mit farvel til min
elskede Sandra den 1.1.2002 .. og mødte kun varme og sympati og fik
både i gruppen og privat utroligt mange trøstende ord og medfølende
tanker der varmede ... så altså du har bestemt ikke ret i ovenstående
gisning ...

> [...]
udgangspunktet er det
> en god NG. Jeg har i hvert fald haft glæde af de svar, jeg har fået

Ja gruppen er god synes jeg , OK der kan da sommetider være larm og
muderkast men det kan der jo også i hverdagslivet .... alt i alt synes
jeg at vi behandler hinanden stort set godt .. og der er .... synes
jeg ikke tegn på at man rotter sig sammen mod en .. det er i reglen
den afsendte bold man går efter .. sjældent personen ... at der opstår
larm i gruppen sommetider kan ikke altid tilskrives de der er mere
eller mindre faste i gruppen men startes ligeså tit af folk der bare
lige kigger ind i en kortere eller længere periode ... og som måske
med eller uden vilje selv fremprovokerer uro i gruppen.

Godnathils fra Ami

Fra : Lise Grønbæk

Dato : 24-05-02 08:59

> [...]
> lige kigger ind i en kortere eller længere periode ... og som måske
> med eller uden vilje selv fremprovokerer uro i gruppen.

<>Hej Ami,

Jeg har et spørgsmål (det er ikke nogen kritik). Jeg forstår ikke
rigtigt det der med mere eller mindre fast i gruppen. Jeg er en af
dem, der daglig går ind og læser, men svarer ikke på alle indlæg,
da jeg ikke har kompetent til at svare på visse indlæg. Fordi jeg,
(og der er sikkert også mange, der bare nøjes med at læse)går ind og
kigger, er man så ikke en fast del af gruppen på NG.
Jeg er nu ikke enig i, at fordi man ikke er fast skribent på NG, er da
ikke ensbetydende med, at man med eller uden vilje fremprovokerer uro.
Det kan da lige så godt være en af de faste skribenter, der gør det.
Det kommer vel an på emnet.
PS: Jeg har været fast læser siden 2001

Hilsner Lise Grønbæk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-05-02 10:37

> [...]

> (og der er sikkert også mange, der bare nøjes med at læse)går ind og
> kigger, er man så ikke en fast del af gruppen på NG.

<> Jo da .. selvfølgelig er man det .. men man er på en eller anden
måde den faste mere usynlige men bestemt ikke mindre vigtige del af
af gruppen hvis du forstår hvad jeg mener ... ...og i al fald den del
der er sværest at få øje på ...

> [...]
uro.
> Det kan da lige så godt være en af de faste skribenter, der gør det.

<> OK jeg fik mig nok udtrykt lidt klodset .. det jeg mente var bare,
at man er tilbøjelig til at give de personer, der skriver aktivt i
gruppen "skylden" for at være toneangivende/tegne gruppen" og vel
dermed også give dem lidt af skylden for hvis tonen pludselig bliver
dårlig .. og det er det jeg mener bestemt ikke altid er tilfældet ...
tonen i gruppen kan ligeså let blive uheldig på grund af en "ny" i
gruppen hvis du forstår ... Håber jeg denne gang har været bedre til
at forklare hvad jeg mente ...

Hej fra Ami

Fra : Lise Grønbæk

Dato : 24-05-02 11:17

> [...]
> tonen i gruppen kan ligeså let blive uheldig på grund af en "ny" i
> gruppen hvis du forstår ... Håber jeg denne gang har været bedre til

<>Hej Ami,

Tak for dit svar, så forstår jeg den bedre.

Hilsen Lise

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-05-02 11:21

> <>Hej Lise
>
> Tak for dit svar, så forstår jeg den bedre.
>
> Hilsen Lise

Ja men godt .. så lykkes det mig at formulere mig så der ikke er noget
at misforstå og det er er jo dejligt ..

Hav en god dag ..

Smil fra Ami ... der er stadig er mega glad og stolt fordi hendes
datter i går bestod sin sygeplejerskeeksamen og fik et 9 tal

Fra : Lise Grønbæk

Dato : 24-05-02 12:10

> [...]
>
> Smil fra Ami ... der er stadig er mega glad og stolt fordi hendes
> datter i går bestod sin sygeplejerskeeksamen og fik et 9 tal

Det er da ganske forståeligt, at du er stolt over det. Som forældre
er man utrolig stolte af sine børns præstationer. Så jeg siger da
også et stort tillykke med det flotte resultat. I dag for 3 år siden
havde vi nerverne ude på tøjet, fordi vores søn skulle op til
studentereksamen, og det var et kæmpe øjeblik at sætte studenterhuen
på hans hoved. Så endnu engang tillykke.
PS: læs lige mit indlæg om maxs forældre.
Fortsat god dag til dig også.

Hilsner Lise

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-05-02 12:16

.. Så jeg siger da
> også et stort tillykke med det flotte resultat.

<> Tak

I dag for 3 år siden
> havde vi nerverne ude på tøjet, fordi vores søn skulle op til
> studentereksamen, og det var et kæmpe øjeblik at sætte studenterhuen
> på hans hoved.

<>Ja den fornøjelse .. altså at sætte studenterhue på min søns hoved
havde jeg sidste år ...da min datter blev student for snart mange år
siden var det hendes far der fik fornøjelsen ....

PS: læs lige mit indlæg om maxs forældre.

Har lige læst det før jeg læste dette indlæg .. og det bliver da så
spændende at de den lille nye hvalp ..

Smutterihavennuhils fra Ami

Fra : Annika P

Dato : 24-05-02 14:02

> [...]

> Smil fra Ami ... der er stadig er mega glad og stolt fordi
> hendes datter i går bestod sin sygeplejerskeeksamen og fik et 9

Tillykke til hende :)
Det er endnu en mærkedag går jeg ud fra - det betyder jo en del for
hendes fremtid.

--
Annika Pedersen
http://annika.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-05-02 14:42

"Annika P" <newsgroup@annika.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke til hende :)
> Det er endnu en mærkedag går jeg ud fra - det betyder jo en del for
> hendes fremtid.

Jo tak .. og du kan tro det var en mærkedag der blev fejret med at
familien tog ud at spise i går aftes og havde en dejlig aften sammen
med en meget glad men også meget træt nyudklækket sygeplejerske der
faktisk samtidig med eksamensopgaveskrivning og eksamenslæsning de
sidste 3 -4 mdr har haft mega problemer med sin chron så hun har godt
nok bare slidt for sin eksamen ....

havengodfredagshils fra Ami

Fra : Kosmonauten

Dato : 24-05-02 14:15

> [...]
> på den norske side no.alt.hunder.........mærkeligt?!
>
> Godnat fra Line, Grisling og nyankomne (og meget meget aktive) 10 uger

Hejsa,
som Anne Marie er inde på, forholder det sig ikke sådan.
Der har og vil altid være plads i denne gruppe til at "lufte sin sorg" over
at have mistet sin hund.
Hvis ikke i denne gruppe hvor ellers!?!?
Da jeg mistede min forrige hund fandt jeg denne gruppe og der var ikke
mangel på støtte eller trøst.
Faktisk er jeg i dyb gæld til både Jo-Ann og Jan Stevns og andre, havde de
ikke kommet med gode råd, så havde jeg ikke haft "krudtibagdels" hunden i
dag.

Selvom bølgerne går højt herinde så læg mærke til at der sjældent går mere
end et par dage før folk som var rygende uenige igen finder fælles poteslaw.
Tænker(nåh ja man må vel prale ;c) ) på at bare det at nævne ordet *k a t*,
engang fik folk herinde til at lege politibetjente, alt dette er heldigvis
historie nu.
Velkommen til forøvrigt.

Ha en god weekend
Martin(som endelig fik sit drømmejob) og Laika, ægte hulihækker med papyrus
;c)

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-05-02 14:47

"Kosmonauten" <kraz_no@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Martin(som endelig fik sit drømmejob) og Laika, ægte hulihækker med
papyrus
> ;c)

Rigtig hjertelig tillykke Martin hvor det glæder mig .. sommeren er nu
en dejlig tid .. hvor mange ting grundet sol osv. bare lykkes ...
hvornår skal du begynde dit nye job ... ? og du har helt ret i at
gruppen slet slet ikke er nær så hård som den sommetider kan lyde ...
for her er da både plads til at fortælle om .. og få respons på ....
glæde over en datter der er blevet sygeplejerske og om at man har fået
et ønskejob .. så hvad kan man ønske mere af en nyhedsgruppe

havengodweekendhils fra Ami der giver dig så ret så ret i dit indlæg

Fra : Kosmonauten

Dato : 24-05-02 18:29

"Anne-Marie Prange Madsen" <ampm@ribe.bynet.dk> skrev i en meddelelse

> "Kosmonauten" <kraz_no@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Rigtig hjertelig tillykke Martin hvor det glæder mig ..
Takker og ditto tillykke herfra med "Sygeplejersken" ;c)
>hvornår skal du begynde dit nye job ... ?
Den 3.6 ;c)

> havengodweekendhils fra Ami
I lige måde.
Det er rart med en gruppe som denne, hvor der både er plads til at "krydse"
klinger (så længe det ikke bliver på for lavt et plan) og sjove historier om
vores hunde lige fra hulihækkere i strandkanten til de "proffesionelle"
agility dyrkede, vi kan jo ikke altid være enige om alt og hurra for det, en
gang imellem er det sundt at få sit eget standpunkt op til revision. Og jeg
har ikke én gang hørt nogen beklage sig over at en af læserne har skrevet en
sørgmodig historie om at miste sin hund.
Hvis der er noget enhver hundeejer ved, så er det et faktum, uanset om
hunden "bruges" proffesionelt eller som hyggehejsahund, de kryber ind i
vores hjerter, sådan er de bare ;c)

M & L

Fra : Karina og Christian

Dato : 24-05-02 19:10

"Kai Tore Steinsli" <kaisteinsli@skjoldhoej.dk> wrote in message
[klip]

> [...]
det
> en god NG. Jeg har i hvert fald haft glæde af de svar, jeg har fået på
[klip]

> Godnat fra Line, Grisling og nyankomne (og meget meget aktive) 10 uger
gamle
> Diva!

Hejsa Line med familie

Jeg må tilstå, at jeg undrer mig en hel del over de svar, der er kommet til
dit indlæg, svar der tager afstand fra, at situationen skulle være, som den
du beskriver. Måske er jeg en værre sortseer, men jeg må da sige, at jeg
giver dig helt ret. Jeg synes bestemt at have set endda mange kommentarer
her på stedet i stil med dem, du nævner. Dette er i hvert fald ikke stedet,
hvor jeg på nogen måde ville turde dele nogen som helst oplevelser med vores
hund, hvilket jeg egentlig synes er lidt trist, fordi han faktisk er
midtpunktet i vores liv og kilde til ufattelig glæde. Imidlertid er han
først og fremmest et gadekryds, han er uopdragen, han trækker i sin sele,
når vi går tur, han sover i vores seng og han kan snøre os allesammen om
sine "lillepote", hvorfor han ofte får tingene præcis som han vil Men
det fungerer hos os. Vi har en kærlig og utrolig godmodig hund, der er glad
og tillidsfuld. Han elsker børn og tror generelt, at hele verden er hans ven
og ikke mindst, at verden er til for ham.

Belært af hele hysteriet omkring "husk" må jeg dog sige, at jeg er blevet
endnu mere bestyrket i, at jeg bør afholde mig fra at skrive det store her
(ikke at jeg/vi har gjort det før - kun i nogle få tilfælde, hvor vi har
haft erfaringer - vi så fejlagtigt troede kunne være til gavn for andre).

Jeg (eller rettere vi) har selv et par gange spurgt om råd, hvor vi har
tænkt, at nu går folk da også helt i selvsving over, at vi da spørger som vi
gør, da det jo betyder, at vi ikke har "præget" vores hund ordentligt og alt
det her. Heldigvis har vi, som tidligere nævnt, fået nogle få men meget gode
råd - råd som vi har været rigtig glade for. Jeg tror det har noget at gøre
med, at mange af de personer, der skændes måske netop hovedsageligt er her
for det samme (jeg ved det ikke). I hvert fald er det ikke fra dem, vi har
fået svar.

Mange hilsner og vuf vuf
Karina, Christian og Vaks

--
NB: Slet "FJERNDETTE" fra adressen ved svar pr. e-mail
----