Hvilke motorer er de samme?
Fra : Thomas

Dato : 23-05-02 08:31

Jeg syntes tit man hører/læser at nogle motorer egentlig er de samme, men
hvilke er de samme?

Evinrude

Honda

Johnson

Mariner

Mercury

Suzuki

Yamaha

Hvorfor er det sådan, det er jo ren forvirring?

Er der nogle der har kendskab til nyere tests af båd påhængsmotorer?

Fra : Andersson

Dato : 23-05-02 10:57

ihvertfal marcury og mariner

Hilsen
Andy

Fra : Andersson

Dato : 23-05-02 10:57

Fra : Andersson

Dato : 23-05-02 10:57

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-02 13:35

On Thu, 23 May 2002 09:30:31 +0200, "Thomas" <thg@klog.dk> wrote:

>Jeg syntes tit man hører/læser at nogle motorer egentlig er de samme, men
>hvilke er de samme?

Evinrude og Johnson

>Hvorfor er det sådan, det er jo ren forvirring?

Evinrude sælges gennem forhandlernet med/af en vis standard, mens
Johnson kan sælges af "alle".
Sådan var det, da jeg forhandlede Johnson...
Mr. Mogens
Kører i alt fra Alfa til Omega

Fra : Thomas

Dato : 23-05-02 14:07

"Mogens Knudsen" <alfaromeo164qv24v@FJERNEDETTEjubiimail.dk> skrev i en
meddelelse news:3cece16f.1649261@dtext.news.tele.dk...

> Evinrude og Johnson

Jeg syntes også at have læst at de to (Evinrude og Johnson) skulle være de
samme som Suzuki???

Fra : Lars Bonde

Dato : 23-05-02 15:11

Yamaha 2HK og Mariner 2HK

Fra : Thomas

Dato : 23-05-02 15:23

"Lars Bonde" <hejlachris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Yamaha 2HK og Mariner 2HK

Er det de samme eller hvad?

Er det kun 2 hk. de er ens? - det lyder mærkeligt!

Fra : mahela

Dato : 23-05-02 16:11

"Thomas" skrev d. 23-05-02 15:23 dette indlæg :

> "Lars Bonde" <hejlachris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
quiksilver Mariner og som også omfatter Force Mecury påhængsmotorer
Johnson Og Evindrude er ens med de andre er der ingen der passer sammen,
nogen fabrikker bruger at bytte de små modeller med hinanen

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas

Dato : 23-05-02 17:23

"mahela" <mahela.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> quiksilver Mariner og som også omfatter Force Mecury påhængsmotorer
> Johnson Og Evindrude er ens med de andre er der ingen der passer sammen,
> nogen fabrikker bruger at bytte de små modeller med hinanen

Ok. Men hvis vi snakker om de nye der sælges idag!

Fra : mahela

Dato : 23-05-02 16:11

Fra : enn

Dato : 23-05-02 20:46

Johnson/Evinrude`s linie af 4 takt motorer er Suzuki motorer i anden farve
og med andet navn