Skærme
Fijala 3554
Skærm forlænger kabel?
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 23-05-02 07:32

Hej med Jer,

Efter noget omrokering er mit skærmkabel blevet en anelse for kort.
Eller rettere. Afstanden imellem skærm og PC er blevet større

Kablet sidder fast til skærmen.

Jeg har hørt rygter om at man kan købe forlængere? Er det sandt?

Det er minimalt hvad jeg mangler af længde. ½ meter ville kunne gøre
det. Risikerer jeg ringere kvalitet på mit skærmbillede?

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 23-05-02 09:11

Palle Hans Jensen skrev: (messageID: <news:Xns921756E15B7EAdiesellazydk@
193.88.15.213>)

> Jeg har hørt rygter om at man kan købe forlængere? Er det sandt?

http://www.shg.dk/ har et VGA forlængerkabel, 1,8m, dobbelskærmet til
125,- Det kan også fås uskærmet til 49,-

> Det er minimalt hvad jeg mangler af længde. ½ meter ville kunne gøre
> det. Risikerer jeg ringere kvalitet på mit skærmbillede?

Det ved jeg faktisk ikke. Dog vil jeg tro, at du kan undgå kvalitetstab
ved at købe et dobbelskærmet kabel.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

"Det forstår jeg ikke, det burde virke." [TM]

Fra : Tinky Winky

Dato : 23-05-02 23:08

> [...]
>
> Det er minimalt hvad jeg mangler af længde. ½ meter ville kunne gøre
> det. Risikerer jeg ringere kvalitet på mit skærmbillede?

Ja, du kan godt få ringere billede på skærmen. Sørg for at få et ordenligt
kabelt. Teoretisk set kan det kun blive dårligere af at putte et
forlængerkabel på.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 24-05-02 10:10

Tinky Winky wrote in news:acjp8j$kkc$1@sunsite.dk:

> Ja, du kan godt få ringere billede på skærmen. Sørg for at få et
> ordenligt kabelt. Teoretisk set kan det kun blive dårligere af
> at putte et forlængerkabel på.

Købte et med dobbelt afskærmning. Kan ikke se forskel. Men det er nok
fordi min skærm i forvejen er af ringe kvalitet