SOF II-Multi player...
Fra : Ukendt

Dato : 22-05-02 22:06

Hej I NG

Er der nogen her der kan forklare hvorfor jeg ikke kan finde nogle server
eller andet i multi player. der sker ikke en pind når jeg søger efter noget.
Gør jeg noget forkert eller er der noget andet der skal gøres for at det
virker?????

--
Venlig hilsen Sapdap
ICQ: 5756437

Fra : sda

Dato : 22-05-02 22:17

"Sapdap" <sapdap> wrote in message
> [...]
noget.
> Gør jeg noget forkert eller er der noget andet der skal gøres for at det

Når du jo nu benytter warez, må du jo tage med at ikke alt virker og at du
ikke kan få support i en gruppe som denne!!
Tys tys

Fra : Mogens

Dato : 22-05-02 23:23

On Wed, 22 May 2002 23:16:35 +0200, "sda" <sda@mail.dk> wrote:

>Når du jo nu benytter warez, må du jo tage med at ikke alt virker og at du
>ikke kan få support i en gruppe som denne!!
>Tys tys

Det kunne jo også tænkes at manden taler om demoen af
SOF 2 multiplayer. Den har jeg da selv spillet en del for et
par uger siden og det er så absolut ikke nogen piratkopi.

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-05-02 08:46

"Mogens" <moveng@portalen.no> wrote in message

> Det kunne jo også tænkes at manden taler om demoen af
> SOF 2 multiplayer. Den har jeg da selv spillet en del for et
> par uger siden og det er så absolut ikke nogen piratkopi.

Nej det er rigtig, men nu skriver han ikke om at det er demoen.
Og den beta udgave der findes på nettet af SOF II, og som er fuld ver,
der har jeg hørt at den ikke virker i multiplayer.
For demoen virker da fint..
Jeg glæder mig til sidst i denne måned.
Kurt

Fra : DWM

Dato : 21-05-02 16:17

Kurt Lund wrote:
> [...]
> Og den beta udgave der findes på nettet af SOF II, og som er fuld ver,
> der har jeg hørt at den ikke virker i multiplayer.

Sjovt nok havde jeg samme problem her med demoen.

/Kenneth Iversen

Fra : Kent

Dato : 23-05-02 17:36

On Thu, 23 May 2002 09:45:32 +0200, "Kurt Lund" <klander@pc.dk> wrote:

>"Mogens" <moveng@portalen.no> wrote in message

>du

>Nej det er rigtig, men nu skriver han ikke om at det er demoen.

Stik nu piben ind før du/I begynder at skralde op. Man må da i det
mindste forlange at folk er 1000 % sikker på at der er tale om direkte
warez, inden man begynder på det pis.

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-02 17:18

Hej Igen.

Det er Demo modellen der er tale om, men en ting er sikker jeg skal ha den
fulde version når den er på gaden!!!!!! Hvornår er den der??????

Regards Sapdap

Fra : Mogens

Dato : 23-05-02 19:24

On Thu, 23 May 2002 18:17:37 +0200, "Sapdap" <sapdap> wrote:

>Hej Igen.
>
>Det er Demo modellen der er tale om, men en ting er sikker jeg skal ha den
>fulde version når den er på gaden!!!!!! Hvornår er den der??????

Om en uges tid. Skulle udkomme 31 maj

mvh Mogens

Fra : Gerner

Dato : 23-05-02 19:25

On Wed, 22 May 2002 23:06:14 +0200, "Sapdap" <sapdap> wrote:

> [...]
>Gør jeg noget forkert eller er der noget andet der skal gøres for at det

Du har sat spil type til infiltration ?

I den fulde udgave er der vist 4 spil typer, så spørgsmålet vil nok dykke op tit
og tæt.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto