Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon IXUS E18!!
Fra : Carsten Schack-eriks~

Dato : 22-05-02 22:12

Jeg har nu et par gange fået E18 fejl på mit Canon IXUS.
Jeg har søgt på nettet og fundet ud af at jeg ikke er den eneste
Canon bruger der får E18, som medfører at man ikke kan tage billeder.
Jeg har endnu ikke fundet forklaringen på hvad E18 fejlen betyder, men
en masse forskellige udtalelser om hvad det er. Er der nogen der ved
hvad det betyder, og hvor Canon skal have ca. 1000 kr. for at lave det?

Med venlig hilsen
Carsten Schack-Eriksen
www.cse-it.dk

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 22-05-02 22:40

Hvad er det for en Ixus - digital eller med film. Og hvilken model (f.eks.
Ixus, Ixus V, Ixus V2, Ixus 300, Ixus 330 osv.) Det ville hjælpe lidt.

Hvilken konsekvens har fejlen - virket det slet ikke eller hvad?

--
Henrik Hougaard
fam.hougaard@nospam.stofanet.dk

Fra : Carsten Schack-eriks~

Dato : 23-05-02 23:22

Det er et Canon digital IXUS, og det er helt ubrugelig.
Det folder linsen ud som normalt og så går der et par sekunder,så
vises E18 på LCD skærmen og linsen foldes ind igen, og man kan så
kun slukke for det.

Mch
Carsten Schack-Eriksen
http://www.cse-it.dk