Hvilken bios til K7S5A(lan)?
Fra : Flare

Dato : 22-05-02 22:12

Er jeg helt galt på den hvis jeg flasher kortet med: Flash BIOS for _Award_

og filen: s5a020429lan.exe som gemmer en ROM fil: 020429L.rom

Og flasher dette med programmet: Award flash...Eller skal jeg bruge AMI??

Jeg vil meget gerne have dette UDPENSLET da det er til min svigermor og
gerne vil bere husfreden ;)

Takker på forhånd

Anders

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 23-05-02 06:15

> [...]
>
> Og flasher dette med programmet: Award flash...Eller skal jeg bruge AMI??
>
> Jeg vil meget gerne have dette UDPENSLET da det er til min svigermor og

For det første mener jeg det er en AMIBIOS... og ikke noget med Award...
Du kan finde/få en masse gode råd her:
http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=27

Derefter kan du finde den bios du skal bruge på
http://www.ecs.com.tw/download/k7s5a.htm
Også vil jeg mene at det er dette program du skal flashe den med:
ftp://210.17.18.13/bios/aminf332.exe
Men ellers se på deres side, der kan du nemt finde alle oplysninger
!.... -Dog kan den godt være lidt langsom, men den kommer !:)

/Bjarke