MS Windows
briani 27239
IIS installation fucked up!!! (WIN2000pro)
Fra : Christian

Dato : 22-05-02 22:12

Hej med jer
Jeg installerede IIS fra win2000CD'en, for et par dage siden.
Jeg kan bare ikke gå ind i internetprogramstyring. og hvis jeg prøver at få
adgang via computeradministration holder programmet op med at svare.
Når jeg ser hvilke tjenester(services) der kører, ser jeg at inetinfo.exe,
altså world wide web serveren og smtp-serveren er er ved at starte,
status:starter

den vil ikke deinstallere lortet. Jeg har prøvet at lade den stå meget længe
men den gør det ikke.
Det hjælper heller ikke at geninstallere det.

Hvad er mit problem?

Skal jeg slette windows for at løse problemet?

VH
Christian Haugwitz

Posted i :dk.edb.internet.software , dk.edb.system.ms-windows

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 23-05-02 06:22

Christian <haugwitz@adslhome.dk> skrev:

> [...]
>
> VH
> Christian Haugwitz
>
> Posted i :dk.edb.internet.software , dk.edb.system.ms-windows

Hejsa.

Prøv nedenstående fif, som jeg engang fik fra en kammerat:

Prøv at åbne en commando-prompt, og skrive 'IISRESET /STOP'

Derefter burde du kunne starte dine services manuelt.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Henrik, Aalborg (DK)

Fra : Christian

Dato : 23-05-02 08:16

Tak for tippet du er bare alletiders. tak.

Det virkede sgu.

VH
Christian Haugwitz

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 23-05-02 11:05

Christian <haugwitz@adslhome.dk> skrev:

> Tak for tippet du er bare alletiders. tak.
>
> Det virkede sgu.
>
> VH
> Christian Haugwitz

Hej igen.

Velbekomme - glad for, at jeg kunne hjælpe...