MS Windows
briani 27239
REQ: XP ikoner...
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 22-05-02 21:15

Er der en som gider smide Shell32.dll filen fra XP i dk.binaer? Jeg gider
ikke til at installere XP for at finde den!
Jeg håber ikke at der er noget ulovligt i at poste filen, og hvis der er så
lad endelig være!. Jeg har selv XP med licens, men bruger det ikke. Når jeg
selv har den sker der vel ikke noget ved at en-eller-anden sender mig filen
privat, altså direkte til min mail i stedet?

På forhånd tak.

Fra : Gevaldi

Dato : 22-05-02 21:40

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3cebfc69$0$14589$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
filen
> privat, altså direkte til min mail i stedet?

Hvis du har XP, hvorfor henter du så ikke selv
filen på cd'en og udpakker den med kommandoen:

expand shell32.dl_ c:\temp\shell32.dll

--
/Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 22-05-02 21:54

"Gevaldi" <georg_valdiREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du har XP, hvorfor henter du så ikke selv
> filen på cd'en og udpakker den med kommandoen:
>
> expand shell32.dl_ c:\temp\shell32.dll

Okay.. nu har jeg ikke lige kigget. Jeg antog at den lå som fx på en
win98-cd, altså i en Cab-fil.
Men tak for hjælpen

Fra : Gevaldi

Dato : 22-05-02 22:03

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3cec0590$0$9287$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Okay.. nu har jeg ikke lige kigget. Jeg antog at den lå som fx på en
> win98-cd, altså i en Cab-fil.

Det gør den også, men du skal bare åbne cap
filen og så udpakke derfra.

Det eksempel du fik, forudsætter at du har
biblioteket temp på dit cdrev, men ellers
udpakker du bare til et andet af dig valgt
bibliotek.