pop3 via GPRS død?
Fra : Volker Dawideit

Dato : 22-05-02 20:56

De sidste 2 dage har jeg ikke kunnet komme i forbindelse med pop3 serveren
via GPRS (T68 mod TDC). Ringede i går til TDC-Mobil kundeservice og fik at
vide at, jo der var fejl og der arbejdes på at få den rettet. Ringede igen i
dag for at høre om hvornår de nu regnede at være klar igen, og fik at vide
af anden medarbejder, at der ikke var nogen fejl og at det måtte være
opsætningen på min T68 (som han da gerne ville gå igennem sammen med mig!).
Er der nogen her der ved noget eller som har samme probs? Jeg bor i
Svendborg og det ser umiddelbart ud til at der er rigelig signal.
Mvh. Volker

Fra : ::j::o::k::u::m::

Dato : 23-05-02 09:02

Jeg har en Ericsson T68 og et TDC GPRS abonnement.
Jeg har ikke oplevet nogen problemer...

Min telefon er konfigureret til at tjekke mail hver time
så jeg tror ikke der har været nogen problemer med nettet.

--
<><><>
~JS~

Fra : Lars Kongsdal

Dato : 23-05-02 17:14

Jep......

Jeg manglede min GPRS "trekant", da jeg krydsede Fyn igår !
Der har været problemer med TDM's GPRS backbone i denne uge, men det får du
dem ikke til at indrømme......

Men nu er der jo fuld udslag igen så.....

L@rs

Fra : Volker Dawideit

Dato : 23-05-02 22:35

Hmm, efter at have opdateret firmwaren i min T68 i dag, nulstillet den og
genkonfigureret det hele igen, virker det nu. Mærkeligt, jeg havde ikke så
meget som rørt ved telefonenes opsætning, alt var som det skulle være....
Nå, men tak for svarene.
Volker