Titlen på sangen fra McDonald's reklamen (~
Fra : Søren R

Dato : 22-05-02 20:29

Hej

Jeg søger titlen/kunstneren på den sang der bliver benyttet i Mc donald's
reklamen, hvor den lille dreng taber en tand etc..

Håber i kan hjælpe.

Fra : Lars Berg

Dato : 22-05-02 20:53

Jeg gik faktisk på nyhedsgruppen for at spørge om det samme, så godt
du har spurgt. Den er nemlig ret god.

En kvindelig sanger der sygner noget a al "I must be dreaming"

Fra : Enzo

Dato : 22-05-02 21:02

> Jeg gik faktisk på nyhedsgruppen for at spørge om det samme, så godt
> du har spurgt. Den er nemlig ret god.
>
> En kvindelig sanger der sygner noget a al "I must be dreaming"

Det må sgu da være en joke, ikke? Det er ikke mere end et par dage siden,
det var oppe at vende, og svaret er stadig Mark Knopfler med "Irish Boy".
Nej ok, det er Sleeper med "Click...off...gone..."

Fra : Søren R

Dato : 23-05-02 07:48

"Enzo" <anso@tdcspace.dk> wrote in message news:acgtf4$eev$1@sunsite.dk...

> Det må sgu da være en joke, ikke? Det er ikke mere end et par dage siden,
> det var oppe at vende, og svaret er stadig Mark Knopfler med "Irish Boy".
> Nej ok, det er Sleeper med "Click...off...gone..."

Sorry kiggede ikke engang efter det...Troede jeg var den eneste...

Tak for hjælpen

Fra : [3320] Jacob

Dato : 23-05-02 21:23

"Enzo" <anso@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Det må sgu da være en joke, ikke? Det er ikke mere end et par dage siden,
> det var oppe at vende, og svaret er stadig Mark Knopfler med "Irish Boy".

*LOL* utroligt at den stadig dukker op i ny og næ....

Mvh Jacob E.

Fra : LazyA

Dato : 24-05-02 18:14

"Enzo" <anso@tdcspace.dk> skrev

> Nej ok, det er Sleeper med "Click...off...gone..."

Er jeg den eneste der - når jeg hører melodien i starten af reklamen -
venter at høre Kim Larsen synge: "De kom flyvende med storke..." ?

/Anders

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-05-02 19:10

"LazyA" <anders@woah.dk>

> Er jeg den eneste der - når jeg hører melodien i starten af reklamen -
> venter at høre Kim Larsen synge: "De kom flyvende med storke..." ?

Nej! Jeg tænker på det hver gang. Wicked!

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 22-05-02 21:00

Der er der blevet spurgt om nogle gange, men den er da også meget god.

Det er Sleeper med nummeret som hedder Click...Off...Gone...

Mvh. Rasmus