Musik på fedtebrødet
Fra : Troels

Dato : 22-05-02 20:22

Hvornår er det nu det er de holder Syrefestival eller hvad det nu er det
kalder det?
Jeg mener det er den 8. juni men jeg kan ikke huske tidspunkt hvor det
præcist er det foregår.
Kan nogen hjælpe?

/Troels

Fra : Lars Rindsig

Dato : 22-05-02 20:27

Troels wrote:

> Jeg mener det er den 8. juni men jeg kan ikke huske tidspunkt hvor det
> præcist er det foregår.

Så vidt jeg husker *er* det den 8. juni. Det varer vist det emste af
dagen - fra 12 til 24, eller noget i den retning.

lars

Fra : The John Denver-Expe~

Dato : 22-05-02 20:54

"Lars Rindsig" <news@larsrindsig.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg husker *er* det den 8. juni. Det varer vist det emste af
> dagen - fra 12 til 24, eller noget i den retning.
>
> Hvad sker der til disse festivaller?
Jeg har aldrig hørt om dem.
Hvilke bands spiller,f.eks?

Mvh T

Fra : Lars Rindsig

Dato : 22-05-02 21:14

The John Denver-Experience wrote:

> Jeg har aldrig hørt om dem.

Temmelig lokal Aalborg-ting, centreret om et værtshus, Fedtebrød, der (i
hvertfald før) var en temmeligt snusket fornøjelse; de har flyttet for
nyligt, fordi kommunen skulle bygge et plejehjem, dér, hvor værtshuset
lå; det var stort set i den anledning - med en "støttekoncert" med
Charlie Berlevs band - traditionen blev startet - afaik, måske har der
været noget tilsvarende før?.

> Hvilke bands spiller,f.eks?

Hvem jeg umiddelbart kan huske: Dream City, Young Flowers (jeg er
faktisk ikke klar over, hvor meget af den originale besætning, der er
med - de spillede også, da Brøndby Pop Club blev genåbnet for alle de
halvgamle nostalgikere) og .... æh, lokale Himmelvand (som jeg aldrig
har hørt). Men det er dén genre.

lars

Fra : The John Denver-Expe~

Dato : 22-05-02 23:11

> [...]
> med - de spillede også, da Brøndby Pop Club blev genåbnet for alle de
> halvgamle nostalgikere) og .... æh, lokale Himmelvand (som jeg aldrig

Takker.

Mvh T

Fra : Troels

Dato : 22-05-02 21:17

> Jeg har aldrig hørt om dem.
> Hvilke bands spiller,f.eks?

Jaahhh!! Jeg fandt noget op det

Skousen og Ingemann, Young Flowers, Steppeulvene, Dream City, Hans Knudsens
Plads, Tømreclaus, Stake my claim, Spastic people, Himmelvand, Naughty Nina,
Blue Delight spiller. Det er på Folket Fedtebrød Østerbro 29 (I Aalborg vel
og mærke. Fra kl. 12-24. Der kan købes røde pølser (YES!!!).

Læse om det her: http://www.by-info.dk/

Forøvrigt har jeg ikke noget med det at gøre. Nu fandt jeg bare endeligt ud
af hvornår det var....

/Troels

Fra : Morten Holm

Dato : 23-05-02 06:34

HEY!

Jeg vil råde alle til at tage derud!

Jeg var derude sidste år.........
Og jeg har aldrig været med til noget som var sjovere!
Så pak madkurven d. 8 juni og tag noget godt humør med!
Så ses vi nok derude!

Spred Fred!
--
Mvh.
Morten

Fra : Q

Dato : 25-05-02 08:54

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
> [...]
> kalder det?
> Jeg mener det er den 8. juni men jeg kan ikke huske tidspunkt hvor det

Claus Bøhling + Elektrum
Midnight Blues og en flok lokale spillede dernede 1. maj....

programmet 8. juni ser heller ikke kedeligt ud, men jeg kan desværre ikke
holde fri den dag

/p