MS Windows
briani 27239
edonkey kan ikke connecte
Fra : Simon Kamber

Dato : 22-05-02 19:52

Jeg har for nylig hentet edonkey, men kan ikke få det til at connecte
til en server. Satusvinduet kører bare i den samme
connecting to [server]
cant connect to [server]
connecting to [server]
og så videre

sommetider siger den også placed in connection queue, hvorefter den
lidt senere kommer med cant connect igen. Har prøvet uden firewall men
uden held.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Jens jensen

Dato : 22-05-02 21:55

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har for nylig hentet edonkey, men kan ikke få det til at connecte
> til en server.
ja jeg ville jo godt hjælpe med dit problem, men der er mange ting som kan
være i vejen så istedet har jeg nogle link til forums hvor de har svaret på
disse problemmer 1000 gange før :

www.edonkey2000.dk
prøv at tilføje serveren under dk server og så via linket i bunden at
serversiden.
www.sharereactor.com fil database.
www.forum.sharereactor.com ( der er også en dansk undergruppe)
www.filefinder.com (edonkey bot er ikke så god som den plejer men måske i
dit tilfælde)

og husk søg og læs på nogle indlæg.
for spørgsmålene er besvaret og det er næsten hel 100

mvh jens jensen

--
Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!

Fra : Jens jensen

Dato : 22-05-02 23:06

Jens jensen" <jens_l_j@__NOSPAM__anarki.dk> skrev i en meddelelse

> www.edonkey2000.dk
> prøv at tilføje serveren under dk server og så via linket i bunden at
> [...]

ok det er noget af et forvirende indlæg jeg har fået strikket sammen der
men hvis der noget som ikke giver mening skal jeg da nok forklare det igen.

ps linkene er stadigvæk gode til edonky problemmer, jeg har bare gjort det
mere forvirende

mvh en træt jens jensen.
--
"

Fra : Santa Xcaze

Dato : 23-05-02 10:30

SNIP

Du er da en kegle at foreslå at han skal bruge edonkey bot, den smadrer jeg
edonkey netværket og ødelægger serverne ... Hvis han skal bruge noget er den
autostart 3.0

Fra : Jens jensen

Dato : 23-05-02 11:14

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> edonkey netværket og ødelægger serverne ... Hvis han skal bruge noget er

jeg ville til at kalde dig for grimme navne men det er jo tydeligvis at
du ikke har tjekket den nye bot eller fuldt med i hele server vs bot testen,
for så vil du vide at de funktioner som dræber serveren er fjernet.
den nye version er en lite edition og derfor ikke så nyttig mere men måske
er det det simon mangler.

næste gang skulle du måske lige tjekke udviklingen før du skriver

også er der endag en fejl i linket til botten
www.file-finder.com

over and out jens jensen

Fra : Spokie

Dato : 23-05-02 11:46

Efter har læst om edonkey ville jeg hermed komme en kommentar er var/er
newbie

1. brug http://forums.edonkey2000.com/phpBB/viewforum.php?forum=16&648 som
handler om edonkey og er det rigtige sted og ikke her i gruppen.
2. Brug ikke den nye bot hvis du har den sat rigtig op kører den totalt godt
har haft adsl siden 15/4-02 og har hentet ca. 15 GB !! ja i læste rigtig.
3. Med en hastighed på 1024/256 skal man følgende sætte æselet til at kører
med 120, 10, 120, 1000
dermed "kvæler" du ikke hastigheden og kan derfor connecte æsel meget
hurtig, dog er der nogle gange lidt sværere end andre gange.
4. ellers kan du oxo klikke på servers og add to connect (højre klikke) til
de forskellige server og tilføje server kan du bruge følgenede 2 links
http://amis33.free.fr/files/server.met eller
http://www.file-infos.com/server.met brug igen højre klik og get server list
og ligge en af de 2 links som er benævnt ind og klik på ok knappen som
kommer der nye server til som kun er en fordel. Og fordelen ved dette er
hvis nu af en eller anden grund forbindelsen ryger finder æslet bare en ny
server og du downloader videre
5. og max connection må aldrig være på 5000 den egenlige connection er noget
man skal prøve sig frem til og findes ingen skræddersyet
resultat...desværre.

Håber der var til gavn.

Husk !
At læse og forstå, men at forstå hvad man har læst det er værre

Fra : Jens jensen

Dato : 23-05-02 12:24

"Spokie" <bussemand@operamail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1. brug http://forums.edonkey2000.com/phpBB/viewforum.php?forum=16&648 som
> handler om edonkey og er det rigtige sted og ikke her i gruppen.

det er rigtig derfor er der forhåbentlig fut til dk.edb.internet.software

> 2. Brug ikke den nye bot hvis du har den sat rigtig op kører den totalt
godt
> har haft adsl siden 15/4-02 og har hentet ca. 15 GB !! ja i læste rigtig.

for lige at være med i pisse konkurrencen
120GB siden d. 23/1 på min 256/128 forbindelse = 30 gb/måneden.

> [...]
> dermed "kvæler" du ikke hastigheden og kan derfor connecte æsel meget
> hurtig, dog er der nogle gange lidt sværere end andre gange.

du kan da sagtens sætte max UL til 20 eller deromkring uden at dræbe noget
som helst.
du skal huske at din DL kommer fra andres UL.

og så burde down og upload hastigheden ikke have noget at gøre med at
connecte til en server.

mvh jens jensen

fut dk.edb.internet.software