NOKIA 7110...
Fra : Sune Nissen

Dato : 07-02-01 23:58

Yo NG!

Eftersom jeg stærkt overvejer at købe en 7110 ville jeg meget gerne høre fra
folk som kunne sige for og imod den. Så vidste jeg ligesom hvad jeg gik ind
til når jeg nu nok invisterer i den.

Mvh

Sune Nissen
Sune23@worldonline.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 08-02-01 00:07

"Sune Nissen" <Sune23@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sune Nissen
> Sune23@worldonline.dk
>
> Uden at sige for meget og risikere at blive stillet i et dårligt lys af
7110 brugere, kan jeg sige at jeg har flere kammerater, som har haft dårlige
oplevelser med denne model. Specielt hjulet og klappen har voldt
problemer...

Men der er sikkert også mange der er glade for 7110'er, men det er ikke
nogen af dem jeg kender...

mvh Lasse

Fra : Peter Thornton

Dato : 08-02-01 00:53

Jeg har en ven som også har haft problemer med sin klap. Dog er den blevet
lavet meget hurtigt hver gang.

Jeg har selv en 7110 som jeg har haft siden dec. 1999 og den har der ikke
været nogen problemer med på nær de selvforskyldte. og den har været igennem
meget...rigtig meget. bla. 4 mdr. offpiste skiløb, kurbad i saltvand og et i
Bailey.tabt et utal af gange og jeg kunne blive ved. Så jeg har kun gode
erfaringe med telefonen.

MVH
Peter

Fra : Thomas

Dato : 08-02-01 12:21

> [...]
fra
> folk som kunne sige for og imod den. Så vidste jeg ligesom hvad jeg gik

Jeg har haft en 7110 i lidt over et år nu, og er egentlig ganske godt
tilfreds med den. Scroll hjulet er genialt efter min mening. Modtage og
sende forhold er dog ikke ret gode (kan være det kun er min fon), den falder
ofte ud, selvom den viser der er signal
Jeg har aldrig haft problemer med at klappen faldt af, men derimod at det
ikke er hver gang man "klapper i" at telefonen afbryder. Dette har jeg også
oplevet hos en ven, dette gjorde så at min telefon (fastnet) som han ringede
op til blev blokeret fordi han stadig holdt samtalen i live.

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial

Fra : izmkr

Dato : 08-02-01 12:53

Hmmm... 7110? Det er jo en rigtig mursten... Hvad vil du dog med den?

- izmkr

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-02-01 13:28

izmkr wrote:

> Hmmm... 7110? Det er jo en rigtig mursten... Hvad vil du dog med den?

Bygge hus?

(jeg kunne ikke lade være)

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : msn

Dato : 08-02-01 14:38

davs
det er vel nok den bedste tlf jeg til dato har haft alt virker og så det
hjul er da bare gerialt

Fra : Morten Juel

Dato : 08-02-01 17:33

jeg kan kun sige god for den også, men hvorfor ikke tage en 6210, det er
samme menu og det hele

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 08-02-01 21:18

Jeg har sådan en, jeg har lidt problemer med klappen, som ikke rigtigt vil
lukke rigtigt, "hjulet" været istykker et par gange og så kan den finde på
til tider også midt i en samtale at skrive Indsæt simkort.

mvh
Gerner Majlandt

Fra : Tholo

Dato : 09-02-01 00:37

> [...]
fra
> folk som kunne sige for og imod den. Så vidste jeg ligesom hvad jeg gik

Jeg har haft den lige siden den kom på det danske market, og har ikke
rigtigt haft de store problememr med den.
Som et par andre beskriver, havde jeg selv lidt bøvl med klappen, men de fik
jeg lavet U/B og det har virket siden.
Jeg kan kun anbefale den..

Med venlig hilsen Thomas
E-mail: Tholo@mail1.stofanet.dk ICQ 6550424
www.tinybaby.dk

Fra : Niels Henriksen

Dato : 12-02-01 18:01

> [...]
fra
> folk som kunne sige for og imod den. Så vidste jeg ligesom hvad jeg gik

jeg købte kun min fordi jeg kan have 50 sms'er liggende på den

--
Niels Henriksen
www.ryttersnak.dk