Apropos pelsmus...
Fra : Kirsten Ø

Dato : 22-05-02 19:13

....de er da meeeget gode, synes Beethoven, men der er nu intet som når jeg
finder laserpennen frem. Den der lille røde prik der pisker rundt i stuen er
altså bare det mest underholdende han kender. Og hvis den gemmer sig under
et af tæpperne bliver den simpelthen GRAVET frem.

Hvis "mor" så bliver træt, leder han efter den et stykke tid, men så sætter
han sig ellers lige foran mig og skælder mig bælgen fuld! "Ka' du så komme i
omdrejninger mor!!"

Nogen af jer andre der kender den leg? Det er efter min mening det mest
geniale kattelegetøj der er opfundet. Han sover ligefrem om natten efter en
ordentlig omgang.....

Fra : Pia

Dato : 22-05-02 22:04

"Kirsten Ø" <k_oestergaard@hotmail.com> > ...de er da meeeget gode, synes
> [...]
> altså bare det mest underholdende han kender. Og hvis den gemmer sig under
> et af tæpperne bliver den simpelthen GRAVET frem.

Det lyder ret underholdende. Hvor får man sådan en?

:Pia

Fra : Kirsten Ø

Dato : 23-05-02 06:39

> Det lyder ret underholdende. Hvor får man sådan en?
>
> :Pia

Jeg tror, de kan fås i de fleste boghandler m.v. Jeg må indrømme, at jeg
ikke kender prisen, da jeg har fået min forærende.

Fra : Elwarth

Dato : 23-05-02 15:29

Hej Kirsten!

Laseren er også meget populær her i huset. Intet kan forvandle en kat til en
snurretop, som den
Vores katte har dog aldrig opdaget, at det er os, der sidder i den anden
ende.

VH
Dorthe

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 23-05-02 20:52

"Elwarth" <elwarth@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> snurretop, som den
> Vores katte har dog aldrig opdaget, at det er os, der sidder i den anden

Hehe Neo har godt nok fundet ud af, hvor det kommer fra - han kommer susende
når han høre raslelyden fra laseren.
Men han gør altid et ihærdigt forsøg, på at fange den alligevel *G*
Selv lyspletten som kommer fra mit armbåndsur, når solen rammer det - ja den
bliver også jagtet.
Og jah en alm lommelygte giver samme effekt *G*

Dixie rager det en høstblomst (hm eller fatter hun bare ikke en meter *G*)

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Kirsten Ø

Dato : 23-05-02 21:52

Min veninde har en tilsvarende laserpen, og en kat, der er knap så livlig
som min. Men hun siger, at hvis hun lige får slukket pennen i det strategisk
rigtige øjeblik - når Nala "fanger" prikken, "spiser" hun den.

Jeg tror godt, Beethoven er klar over, hvad der laver prikken, for han har
ind imellem fået kigget op på pennen og set prikkens oprindelse. Hvis jeg
f.eks. lige har leget med ham, og så lægger den på sofabordet, hopper han op
på sofabordet og puffer nærmest prøvende til den. Han har også set den lave
prikken på gulvet, hvis jeg har holdt den helt tæt til gulvet og trykket på
knappen. Det er ikke til at sige, hvor kloge de er....