Hjælp!
Fra : Morten Jensen

Dato : 22-05-02 19:41

Hej,
Jeg har et problem. Jeg skulle have en mikrofon til at virke på en
computer på min skole men selvom jeg sætter stikket i mic upgangen
virker miken ikke!! Jeg har været inde i Lydinstillinger i højre side
afskærmen ved startlinien og se diverse data på miken, mendenstår som
ikke aktiv så jeg kan ikke krydse af eller skrue op !Kan manevt hente et
mic driver på microsoft ??Pceren er med Windows 98
Tak.....

Mvh Morten Jensen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 22-05-02 23:56

"Morten Jensen" <unit142@ofir.dk> wrote in message
..

> [...]
hente et
> mic driver på microsoft ??Pceren er med Windows 98

Mikrofonindgangen sidder (formentlig) på dit (skolens) lydkort
som blot skal være korrekt installeret for at mikrofonen kan
fungere.

Niels