Fransk Klassiker på TV2
Fra : Michael Westi

Dato : 22-05-02 18:45

Midt i al denne Star Wars tid, vil jeg lige gøre opmærksom på, at lørdag
d.25/5 kl. 00.30 sender TV2 Jean-Pierre Melville´s "Le Samourai" AKA
"Ekspert i drab" fra 1967, med Alain Delon. En klassiker på sit felt.

Mvh Michael

Fra : Anders Nielsen

Dato : 22-05-02 19:27

Michael Westi <michael.westi@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bOQG8.1130$h83.3250@news.get2net.dk...
> [...]
> d.25/5 kl. 00.30 sender TV2 Jean-Pierre Melville´s "Le Samourai" AKA
> "Ekspert i drab" fra 1967, med Alain Delon. En klassiker på sit felt.

Thanks for the heads up
Jeg ville uden tvivl ha' misset den ellers, da de danske TV kanaler har
valgt kun at reklamere, når de sender Amerikansk affald

vh Anders

Fra : Peden

Dato : 22-05-02 19:57

> Thanks for the heads up
> Jeg ville uden tvivl ha' misset den ellers, da de danske TV kanaler har
> valgt kun at reklamere, når de sender Amerikansk affald
Ja, men alle de gode film plejer at komme sent fredag eller lørdag
aften/nat, man skal bare huske at kigge der når man kigger i programmet ;)

mvh
Peter

Fra : ottesen

Dato : 23-05-02 19:52

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> d.25/5 kl. 00.30 sender TV2 Jean-Pierre Melville´s "Le Samourai" AKA
> "Ekspert i drab" fra 1967, med Alain Delon. En klassiker på sit felt.

Er der nogen lyssværd i den?

/ottesen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 26-05-02 13:42

"ottesen" <ottesenSpAM-MIG-IkKE@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen lyssværd i den?

Næ. Men Jean-Pierre Melville er ofte værd at bruge lidt tid på, og Alain
Delon er i den forbindelse heller ikke at foragte. Hvis man ikke er til
franske film, så kan man jo i det mindste bruge forbindelsen til John Woo
som en undskyldning overfor sig selv.

MVH
Jens

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 08-06-02 21:08

On Wed, 22 May 2002 19:44:44 +0200, "Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote:

>Midt i al denne Star Wars tid, vil jeg lige gøre opmærksom på, at lørdag
>d.25/5 kl. 00.30 sender TV2 Jean-Pierre Melville´s "Le Samourai" AKA
>"Ekspert i drab" fra 1967, med Alain Delon. En klassiker på sit felt.

Det er altid glædeligt når en god film kommer i dansk TV, men TV2 trænger
til at ryste posen mht. Melville. Det er altid "Le Samouraï", "Le cercle
rouge" og "Un flic" de sender. En gang hver tiende år kommer "L'armée des
ombres" og "Le doulos" også med. Men Melville har altså lavet 14 film,
ikke 5.

--
Ask me for directions.