MS Windows
briani 27239
XP - mus følger gitter på skærm
Fra : Jesper Andersson

Dato : 22-05-02 18:50

Har et for mig stort problem efter at have installeret XP pro.

Min mus/markør rykker på skærmen som om den fulgte et gitter, altså i
hakker.
Er lidt træls ved redigering af grafik m.m.

Er der et sted det kan slås fra, eller hvordan kan jeg komme det til livs
???

Jesper

Fra : Mercenary

Dato : 22-05-02 21:56

Bruger du trådløs mus ??
Kan være den trænger til batteriskift.

/Merc.

Fra : Jesper Andersson

Dato : 26-05-02 21:48

> Bruger du trådløs mus ??
> Kan være den trænger til batteriskift.

Nej det er alt, åbne vinduer, ikoner m.m.
Kan i et grafik program se at det 3 pixels interval både op og ned jeg kan
flytte ting på skærmen.

Jesper